Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη της Δούκισσας Νομικού στο Down Town

doukissa-nomikou-386

Η Δούκισσα Νομικού έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town μιλώντας μεταξύ άλλων για τον εαυτό της.

Για το ποια στοιχειά άλλων παρουσιαστών θαυμάζει, είπε:«Έχω εκφράσει δημοσίως το θαυμασμό μου για τη Ναταλία Γερμανού. Είναι άμεση, ευφυής, αυτοσαρκάζεται και έχει μια φίνα «τσαχπινιά». Από την άλλη, η Ελένη Μενεγάκη έχει το μεγαλύτερο χάρισμα όλων: τη διάρκεια. Από άντρες «κλαίω» με τον Νίκο Μουτσινά. Μου αρέσει! Έχει ατάκα, έχει χιούμορ».
Για το αν αισθάνθηκε το φωνάξει ότι είναι ερωτευμένη, δήλωσε: «Ναι, αμέ, αρκετές φορές. Ποιος ερωτευμένος δεν το έχει νιώσει αυτό; Και να σου πω και κάτι; Το έχω κάνει! Έχω βγει στην κυριολεξία στο μπαλκόνι και το έχω φωνάξει».
Για το αν είναι ερωτευμένη, τόνισε: «Δεν με βλέπεις; Ναι, είμαι!».
Για το αν είναι σκληρή με τον εαυτό της ή τον δικαιολογεί, αναφέρει: «Είμαι υπερβολικά σκληρή με τον εαυτό μου και υπερβολικά ελαστική με τους γύρω μου».
Για το αν συγχωρεί εύκολα, προσθέτει: «Όταν αγαπάω, ναι. Συγχωρώ πολύ εύκολα».
Για το αν ζητά δεύτερη ευκαιρία, συμπληρώνει: «Φυσικά και ζητάω. Ειδικά αν ξέρω ότι φταίω, θα ζητήσω συγνώμη και θα προσπαθήσω να επανορθώσω».
Για το ποιο λάθος θα έκανε ξανά, επισημαίνει: «Κανένα! Αγαπάω τα λάθη μου, γιατί έμαθα μέσα από αυτά. Θα ήταν, όμως, βλακεία να τα επαναλάβω. Τα λάθη είναι ωραίο να γίνονται, αλλά μία φορά».


myworld

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου