Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Στατιστικά για το e-shopping

  • To 63% των ανθρώπων που ψωνίζουν από το Internet είναι γυναίκες.
  • Σήμερα υπάρχουν τουλάχιστον 12.000.000 γνωστά sites για γυναικείες αγορές.
  • Τα ζευγάρια με παιδιά ψωνίζουν πιο συχνά από το Internet.

  • Το 84% των shoppers στην Ινδία κάνει τις αγορές του με τον πρώτο και τον παραδοσιακό τρόπο:την πιστωτική κάρτα.
  • Πρώτοι σε αγορές μέσω πιστωτικής κάρτας έρχονται οι Τούρκοι,με τους Ιρλανδούς να ακολουθούν στην δεύτερη θέση.
  • Τουλάχιστον το 50% των χρηστών του Internet έκανε αγορά μέσω διαδικτύου τον περασμένο μήνα
  • Τους τελευταίους τρεις μήνες το 41% αγόρασε βιβλία,το 36% προτίμησε ρουχισμό,παπούτσια και λοιπά,ενώ τα DVD,τα παιχνίδια και τα αεροπορικά εισιτήρια χτύπησαν το 24%.
  • Μέσα στα δύο τελευταία χρόνια,ο αριθμός των χρηστών που κάνουν online αγορές αυξήθηκε κατά 40%,από 627 εκατομμύρια σε 875 εκατομμύρια.
  • Στη Νότια Κορέα,το 99% των χρηστών που έχει πρόσβαση στο internet το χρησιμοποιεί και για τις   αγορές του.
  • Σε Αγγλία,Γερμανία και Ιαπωνία,το 97% των χρηστών ψωνίζει από το Διαδίκτυο.
  • Στην Αμερική το ποσοστό των shoppers κυμαίνεται στο 94%.
  • 650.000 άνθρωποι βρήκαν δουλειά επειδή έβαλαν Internet στο σπίτι τους.
  • Το 80% των χρηστών του Διαδικτύου ανταλλάσσει καθημερινά e-mails.
  • Τουλάχιστον το 44% των χρηστών που κάνουν online αγορές έλαβαν μέρος σε έναν "διαδικτυακό πλειστηριασμό" την προηγούμενη χρονιά
  • Στην Αμερική,το 55% των ανθρώπων που παίζουν τζόγο στο Διαδίκτυο είναι γυναίκες.
  • 20.6 εκατ. άντρες ψάχνουν για ανταλλακτικά αυτοκινήτων και αυτοκίνητα σε τιμή ευκαιρίας μέσω του Διαδικτύου.
  • 12,6 εκατ. χρήστες κάνουν τις αγορές τους μέσω του Internet,ενώ βρίσκονται στο χώρο της εργασίας τους.
  • Οι γυναίκες μεταξύ 25-34 ετών ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από τους άντρες στα online καταστήματα.
e-guide

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου