Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

Αντιμετωπίστε την εξάντληση


Οι άνθρωποι εναποθέτουν συχνά υπερβολικές ελπίδες στα συμπληρώματα βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται να καταβάλουν μια μικρή προσπάθεια για να τρώνε πιο σωστά.

Σκεφτείτε πριν το καταπιείτεΑν και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια πλούσια σε ποικιλία, ισορροπημένη διατροφή, το συμπλήρωμα διατροφής ή το πολυβιταμινούχο χάπι μπορεί να θεωρηθεί μια καλή εξασφάλιση της υγείας μας. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε τι να επιλέγουμε. Είναι σημαντικό λοιπόν να παίρνουμε αξιόπιστες πληροφορίες, βασισμένες στην έρευνα, και να αγοράζουμε συμπληρώματα διατροφής από ευυπόληπτους παρασκευαστές και διανομείς. Τα συμπληρώματα διατροφής είναι χημικές ουσίες, ακριβώς όπως τα φάρμακα. Το γεγονός ότι τα συστατικά τους υπάρχουν στη φύση δεν σημαίνει ότι είναι πάντα καλά ή πως όσο περισσότερα παίρνετε τόσο το καλύτερο. Αν χρησιμοποιηθούν λάθος, μπορεί να έχουν παρενέργειες. Μιλήστε λοιπόν με το γιατρό σας προτού πάρετε ένα συμπλήρωμα, καθώς κάποια αντενδεικνύονται αν παίρνετε φαρμακευτική αγωγή για άλλες καταστάσεις. Τα συμπληρώματα πρέπει να προστίθενται σε μια καλά ισορροπημένη διατροφή, όχι να την αντικαθιστούν.
Ποιος τα έχει ανάγκη;
Πολλοί από εμάς πιθανόν να χρειαστεί κάποια στιγμή να πάρουμε ειδικά συμπληρώματα, είτε εξαιτίας κάποιας ασθένειας είτε για άλλους λόγους, όπως η εγκυμοσύνη. Οι χορτοφάγοι χρειάζεται να παίρνουν συμπλήρωμα βιταμίνης Β12, η οποία βρίσκεται μόνο σε τροφές ζωικής πηγής. Επίσης, η περιβαλλοντική ρύπανση και το στρες μπορούν να αυξήσουν τις ανάγκες του σώματός μας για βιταμίνες και μέταλλα. Άλλωστε, πολλές από τις τροφές που καταναλώνουμε, λόγω της μαζικής παραγωγής τους, δεν έχουν την ίδια διατροφική αξία που είχαν κάποτε.

Από το περιοδικό Prevention
http://www.myself.gr/Article/tired-nutrition-woman/40-11486.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου