Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

5 Γρήγορα ανεκδοτάκια!

- Ήταν ένα αντρόγυνο και ήθελε να χωρίσει. Πήγε λοιπόν στα δικαστήρια... Και οι 2 όμως ήθελαν την κηδεμονία του μονάκριβου και λατρεμένου παιδιού τους.
-
 Πρώτη η γυναίκα λοιπόν έπεσε κλαίγοντας στα πόδια της δικαστίνας και την ικέτεψε να δώσει το παιδί σε αυτήν αφού εκείνη ήταν που το έφερε στον κόσμο. Αυτό φάνηκε λογικό στη δικαστίνα που ήταν και γυναίκα, αλλά ήθελε να ακούσει και το επιχείρημα του άντρα.
- Σηκώνεται λοιπόν ο άντρας και μετά από λίγη σκέψη λέει: 


- «Κυρία δικαστά, όταν ρίχνετε ένα νόμισμα στο μηχάνημα για να πάρετε μια πορτοκαλάδα, μόλις βγει.. ανήκει σε σας ή στο μηχάνημα;»


Γυναίκα μπαίνει σε φαρμακείο και ζητάει δηλητήριο.
"Κυρία μου, τι το θέλετε το αρσενικό...;;;" ρωτάει ο φαρμακοποιός.
- "Να σκοτώσω τον άνδρα μου."
- "Μα τι λέτε κυρία μου ? Δεν μπορώ να σας πουλήσω αρσενικό για να σκοτώσετε έναν άνθρωπο." Τότε η κυρία βγάζει από την τσάντα της μια φωτογραφία όπου ο άνδρας της έχει την γυναίκα του φαρμακοποιού να ερωτοτροπούν.
 Ο φαρμακοποιός παίρνει την φωτογραφία στα χέρια του, την κοιτά και απαντά...
"Τώρα μάλιστα. Δεν μου είπατε ότι έχετε συνταγή!!!"


Μετά την ερωτική πράξη, ο σύζυγος ρωτάει την γυναίκα του:
"Σ` άρεσε αγάπη μου;"
Εκείνη του απαντάει:
- "Σαν ταινία του Αγγελόπουλου ήταν".
" Δηλαδή" ξαναρωτά εκείνος: - "Εννοείς ότι είχε μεγάλη διάρκεια και πάω για χρυσό φοίνικα;"
- "Όχι" του λέει, "εννοώ ότι δεν κατάλαβα τίποτα !!!"


Ήταν τρία ποντίκια και λέγανε πόσο τολμηρά ήταν:
– Εγώ, λέει το πρώτο,
 πίνω ένα σφηνάκι ποντικοφάρμακο κάθε πρωί γιανα έρθω στα ίσα μου.
– Εγώ, λέε το δεύτερο, όταν θέλω να γυμναστώ χρησιμοποιώ την
ποντικοπαγίδα για να κάνω κάμψεις.
– Εγώ, λέει το τρίτο, βαρέθηκα και εσάς και τις τερατολογίες σας.
Πάω να γ@@@ω την γάτα!


trelokouneli.gr 

2 σχόλια: