Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Η συνέντευξη της Britney Spears στο περιοδικό POP πριν κυκλοφορήσει!

Αποκλειστικό:η συνέντευξη της Britney Spears στο περιοδικό POP πριν κυκλοφορήσει!
Μια ακόμα συνέντευξη έδωσε η Britney Spears αυτή τη φορά στο περιοδικό POP! Μπορεί το περιοδικό να κυκλοφορεί την πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη, το tralala.gr σας το έχει αποκλειστικά και μάλιστα μεταφρασμένο!!! Δείτε τις εικόνες από το περιοδικό καθώς και τα όλα όσα λέει η γνωστή Star φωτογραφισμένη με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο!

Vanilla και Strawberry frappuccinos.. Κάπως έτσι αρχίζουν όλα.. Πιθανότητα κάπως έτσι ξεκινάνε όλα τα πράγματα στον κόσμο της Britney Spears. Ο Takashi Murakami συναντάει την Britney Spears! Ο "Worhal" της Ιαπωνίας συναντάει την «Πριγκίπισσα της Pop» των Η.Π.Α. Δυο μεγάλοι εκπρόσωποι της Pop κουλτούρας συνεργάζονται και δυο διαφορετικές κουλτούρες ενώνονται ..
Μια ένωση στον παράδεισο του POP.
Στο κέντρο του L.A , τα Milk Studios σφύζουν από fuchsias λουλούδια καθώς είχαμε παραγγείλει εκατοντάδες πράγματα. Μας είχε ζητηθεί να αγοράσουμε όσα περισσότερα λευκά λουλούδια μπορούσαμε για να κοσμήσουν το σκηνικό.. Αποφασίσαμε να πάρουμε λευκά χρυσάνθεμα αλλά όταν έφτασαν μάθαμε ότι στην Ιαπωνία αυτά συμβολίζουν το πένθος! Η πρώτη «συνάντηση πολιτισμών» ήταν μια καταστροφή. Μια στάση στο τοπικό ανθοπωλείο και όλα λύθηκαν..

Η Britney έφτασε ήσυχα, περιβαλλόμενη από τους ανθρώπους της.. Μια λαμπερή ξανθιά με πολύ ευγενική προφορά του Νότου, χαιρέτησε ευγενικά το πλήρωμα και μετά κατευθύνθηκε αμέσως στη δουλειά της! Γεμάτη νυφικά φορέματα, η Britney ήταν στο στοιχείο της.. Ως ενθουσιώδες παιδί άλλαζε φορέματα ως παιχνίδι καθώς χόρευε Madonna, η οποία μετά από δικιά της αίτηση, παίχτηκε όλη μέρα! Ο Jamie Spears ( μπαμπάς της Britney ) έδινε το ρυθμό στους διαδρόμους, οι managers εφοδιάστηκαν με προηγούμενα τεύχη του Pop για να διαβάσουν και οι βοηθοί μιλούσαν με τα BlackBerrys να χτυπάνε όλη την ώρα γύρω από το κτήριο.

Ο επόμενος που έφτασε ήταν ο Murakami ο οποίος έφερε σε όλους παιχνίδια από τη σειρά Kaikai Kiki που είναι σε δικό του σχεδιασμό και με τα οποία η Britney είναι ερωτευμένη! Η ομάδα του μας προμήθευσε επίσης με σχολικά βιβλία, παιχνίδια και ένα Hello Kitty τηλέφωνο με το οποίο η Britney έπαιζε όλη την ώρα καθώς και ένα recorder με το οποίο έπαιζε με ρυθμό ώστε να διασκεδάσει όσους βρίσκονταν στο δωμάτιο. Εμπνευσμένος από τον καλλιτέχνη των manga, Seiji Matsuayama, ο Murakami ήθελε να βάλει την Britney μέσα σε έναν χαρακτήρα manga.. Μια κοπέλα που θα έμοιαζε αγγελική αλλά sexy, λίγο ευάλωτη αλλά δυνατή και δυναμική στο εσωτερικό της.. Το υλικό του συνεργείου ήταν μια μάζα τεχνολογίας που θα έκανε τον Steve Jobs, περήφανο. iPads, iPods, MacBooks.. η Britney ακόμα μίλαγε στο Twitter κατά τη διάρκεια του μακιγιάζ! Ο Murakami επίσης αποδείχθηκε σε .. "κολλημένο" με το twitter έχοντας πάνω από 20.000 followers..! Η Britney παρόλα αυτά, νικάει όλο τον κόσμο όσον αφορά στους Followers του Twitter..! Το πρόσωπο με τους περισσότερους Followers που σημαίνει πάνω από 5.500.000 άτομα μέχρι και σήμερα! Μια συζήτηση με τον Jack Dorsey, δημιουργό, συνιδρυτή και υπεύθυνο του Twitter ξαφνικά φάνηκε απαραίτητ
η!
britney_pop
Pop: Τι νέο υπάρχει στη ζωή σου?
Britney Spears: Μόλις σχεδίασα την πρώτη μου σειρά ρούχων με τα Candie’s , πράγμα που ήταν πολύ cool! Αγάπησα την όλη διαδικασία του σχεδιασμού. Επίσης, δημιούργησα ένα νέο άρωμα που λέγεται Radiance, και θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. Πέρα από αυτά, περνάω χρόνο με τους γιούς μου και χαλαρώνω. Κάνω κάποιες ηχογραφήσεις εδώ και εκεί αλλά προσπαθώ να είναι χαλαρά.
Pop: Πως βρήκες την εμπειρία του να δουλεύεις με τον Takashi Murakami?
ΒS: Λάτρεψα τον τρόπο που συνεργάστηκα με τον Takashi. Μου άρεσε ιδιαιτέρως ο τρόπος που συνδύασε την τελευταία λέξη της υψηλής μόδας με τα Γιαπωνέζικα Manga. Κοιτάξαμε πολλούς χαρακτήρες manga και διάφορα σχέδια πριν γίνει η φωτογράφιση ώστε να καταλάβω τι έψαχνε. Ήταν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες φωτογραφίσεις που έχω κάνει.. Είναι μια ιδιοφυία.
Pop: Έχεις πάει ποτέ στην Ιαπωνία?
BS: Έχω βρεθεί στην Ιαπωνία για την τελευταία promo tour μου και μου άρεσε πολύ. Ήταν πολύ όμορφα και οι άνθρωποι εκεί ήταν γεμάτη σεβασμό. Εύχομαι να είχα περισσότερο χρόνο να εξερευνήσω και την υπόλοιπη χώρα. Έμεινα στο Tokyo  όλη την ώρα γιατί εμφανιζόμουν εκεί. Ελπίζω να επιστρέψω για να δω περισσότερα.
Pop: Τι σου αρέσει στην Ιαπωνική κουλτούρα?
BS: Επισκέφθηκα μερικούς από τους αρχαιότερους ναούς στο Τόκυο και ήταν όλοι όμορφοι. Εντυπωσιάστηκα από το γεγονός ότι αυτοί οι αρχαίοι ναοί ήταν περικυκλωμένοι από την σύγχρονη πόλη! Ήταν πραγματικά όμορφο!
Pop: Αναρωτιέμαι πόσο δυνατή νιώθεις μέσα από τη σεξουαλικότητά σου?
BS: Νομίζω ότι η αυτοπεποίθησή μου είναι αυτό που ενδυναμώνει εμένα και η σεξουαλικότητά μου απορρέει από αυτή την αυτοπεποίθηση.
Pop: Ο Takashi διάλεξε έναν κοριτσίστικο χαρακτήρα για εσένα από έναν γυναικείο. Νομίζεις ότι ακόμα γίνεσαι δεκτή ως ένα μικρό κορίτσι?
BS: Νομίζω νωρίτερα στην καριέρα μου αντιμετωπιζόμουν με αυτό τον τρόπο αλλά μεγάλωσα, οι Fans μου μεγάλωσαν μαζί μου όπως και η μουσική αλλά και η εικόνα μου!
Pop: Όντως οι ξανθιές έχουν περισσότερη «πλάκα»?
BS: Οι ξανθιές οπωσδήποτε έχουν πολύ πλάκα!!
Pop: Ένιωθες διαφορετικά ως καστανή?
BS:  Μου αρέσει να παίζω με την εικόνα μου. Μου αρέσει να αλλάζω πράγματα πάνω μου κάθε τρεις και λίγο. Είναι σίγουρα διασκεδαστικό να ξαναγίνω καστανή.
Pop: Υπάρχουν ξανθιές – θρύλοι από τις οποίες έχεις εμπνευστεί?
BS: Αγαπώ την Marilyn Monroe.
Pop: Είναι γνωστό ότι έχεις τους περισσότερους followers στο Twitter σε ολόκληρο τον κόσμο.. Για ποιο λόγο πιστεύεις συμβαίνει αυτό?
BS: Είμαι ευλογημένη να έχω τους πιο απίστευτους, πιστούς, αξιαγάπητους και παθιασμένους fans σε ολόκληρο τον κόσμο και τους είμαι ευγνώμων κάθε μέρα! Αυτοί είναι ο λόγος ολόκληρης της επιτυχίας μου!
Pop: Πες μας 5 υπέροχα πράγματα του L.A
BS: Ο καιρός, τα ψώνια, τα υπέροχα εστιατόρια και οι Malibu παραλίες. Πολλοί δημιουργικοί άνθρωποι να επικοινωνήσεις και να δουλέψεις μαζί τους!
Pop: Και 5 πράγματα που δεν είναι πολύ καλά!
BS: Πολύ νέφος.. Κίνηση, νέφος, paparazzi .. Αυτά είναι!
Pop: Η Lady Gaga σου τηλεφωνεί και σου λέει να συνεργαστείτε.. Τι της λές?
BS: Είμαι ΜΕΓΑΛΗ θαυμάστριά της! Όλα είναι πιθανά!
Pop: Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σου pop cd όλων των εποχών?
BS: Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση και νομίζω η απάντησή μου αλλάζει καθημερινά.. Αγαπώ: Purple Rain – Prince, Thriller – Michael Jackson, True Blue – Madonna, Rhythm Nation – Janet Jackson,  #1’s – Mariah Carey.
Pop: Ποιες είναι οι αγαπημένες σου διακοπές?
BS: Τα Χριστούγεννα είναι πάντα οι καλύτερες διακοπές! Μου αρέσει να βλέπω τα αγόρια μου να χώνονται μέσα στα δώρα τους! SOOOOOO cute!!
Pop: Τελευταία ερώτηση, Britney. Τι θαυμάζεις περισσότερο σε έναν σύντροφο?
BS: Την εμπιστοσύνη και την πίστη!

Επιμέλεια – Μετάφραση: Θωμαή Καραθάνου

britney_pop_5_Medium

britney_pop_4
britney_pop_2
britney_pop_3
britney_pop_6
 via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου