Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ : Νύχτα γάμου


Νιόπαντροι πελάτες,

ο άντρας μετά από την πρώτη νύχτα γάμου με την σύζυγο του σε πολυτελές ξενοδοχείο, πάει να πληρώσει το λογαριασμό και του σηκώνεται η τρίχα.
-Μα είναι δυνατόν να μου ζητάτε 2000 Ευρώ για ένα βράδυ; Σε ένα απλό δωμάτιο έμεινα.
-Δεν είναι μόνο το δωμάτιο, εξηγεί ο υπεύθυνος. Το δωμάτιο κοστίζει μόνο 200 ευρώ. Είναι και οι υπόλοιπες παροχές.
-Δηλαδή;
-Είναι και το τένις. Κοστίζει 500 ευρώ.
-Ποιο τένις, ρε γαμώτο; Έπαιξα τένις;
-Εδώ ήταν το γήπεδο ας παίζατε.
-Καλά, αν είναι έτσι τα άλλα 1300 ευρώ γιατί τα βάλατε στο λογαριασμό;
-Τα 500 ευρώ είναι για το μπάσκετ κύριε.
-Έπαιξα εγώ μπάσκετ;
-Δεν ξέρω. Εδώ ήταν το γήπεδο ας παίζατε.
Ο τύπος έχει αρχίσει να γίνεται έξω φρενών και αρχίζει να το διασκεδάζει.
-Να υποθέσω ότι θα έπρεπε να πα! ίξω και μπιλιάρδο. Είδα ένα τραπέζι κάπου. Σωστά;
-Μάλιστα. Εδώ ήταν το τραπέζι, ας παίζατε. Μόνο 300 ευρώ το χρεώσαμε.
-Και τα άλλα 500, λογικά θα είναι για την πισίνα. Αν και δεν κολύμπησα..
-Ε, εκεί ήταν η πισίνα, ας κολυμπούσατε.
-Όλα αυτά κοστίζουν 2000 Ευρώ.
Άρα μου χρωστάτε 2000 Ευρώ.
-Εμείς; Εμείς χρωστάμε, κύριε;
-Βεβαίως. Εγώ, όταν κάποιος κάνει σεξ με την γυναίκα μου, χρεώνω τέσσερα χιλιάρικα.
-Ποιο σεξ κύριε; Έκανα εγώ σεξ με την γυναίκα σας;
-Εδώ ήταν, ας την πηδ**σατε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου