Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Η Λίστα με τα 9 Μυστικά Ομορφιάς της Τζένης Μπαλατσινού


1.Εάν έχετε τη συνήθεια να το παρακάνετε με το μακιγιάζ σας τότε, να προσπαθείτε όσο μπορείτε, να τσεκάρετε το αποτέλεσμα σε ένα καθρέφτη που φωτίζεται πολύ καλά. Το υπερβολικό ρουζ ή το κακό άπλωμα του μέικαπ είναι τα κλασικά λάθη που κάνουμε όταν η επιμέλεια του μακιγιάζ μας γίνεται σε χώρο που δεν υπάρχει αρκετό φως.
2. Να επιλέγετε πάντα πινέλα με φυσική τρίχα. Η συνθετική είναι δύσκαμπτη και δεν απλώνει καλά το προϊόν (ρουζ, μέικαπ, πούδρα τόσο καλά). Επιλέγω συχνά, όσα είναι σε travel size, για να μπορώ να τα έχω μαζί μου στο νεσεσέρ μου.

3. Καθαρίζω τα πινέλα μου για να μην μεταφέρω μικρόβια στο πρόσωπό μου.
4. Τα πινέλα είναι πολύ χρήσιμα. Ένα smokey eye look  για παράδειγμα μπορείτε να το εξασφαλίσετε μόνο με τα κατάλληλα πινέλα. Must-have πινέλο είναι αυτό με το οποίο απλώνω το ρουζ μου γιατί μου χαρίζει φρεσκάδα και νεανική όψη στη στιγμή!
5. Φροντίζω τα προϊόντα ομορφιάς να τα κρατώ σε ένα συγκεκριμένο σημείο, δροσερό και σκιερό, χειμώνα-καλοκαίρι. Προσοχή στα καλοριφέρ που μπορεί να βρίσκονται κοντά. Οι υψηλές θερμοκρασίες θα αλλοιώσουν τα συστατικά τους. Γενικά, αντικαθιστώ άμεσα, όσα παρατηρώ ότι αλλάζουν χρώμα και μυρωδιά.
6. Για την καλύτερη διατήρηση της ενυδατικής σας κρέμας, και για περισσότερη δροσιά, δοκιμάστε να τη φυλάτε στο ψυγείο (το ίδιο ισχύει και για την κρέμα ματιών σας).
7. Κάντε δύο φορές την εβδομάδα μία μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης. Έχει πολύ καλό αποτέλεσμα.
8. Κι ένα σημαντικό θέμα σχετικά με την ενυδατική κρέμα: πάρτε την ποσότητα του προϊόντος που χρειάζεστε με την ειδική σπάτουλα που περιέχεται συνήθως στη συσκευασία ή με μια μπατονέτα. Τα χέρια σας δεν είναι καλή ιδέα γιατί έχουν μικρόβια με τα οποία «εφοδιάζεται» όλο το προϊόν και στη συνέχεια, τα μεταφέρετε και στο πρόσωπό σας (πολύ σημαντικό για όσες από εσάς περνάτε από συχνές φάσεις ακμής).
9. Για να είμαστε ειλικρινής, ο καλύτερος τρόπος για την full κάλυψη της επιδερμίδας με μέικαπ είναι αυτός με το ειδικό σφουγγαράκι που χρησιμοποιούν και οι make up artist. Αυτό που προσφέρει είναι ότι μπορεί να σας εξασφαλίσει ακριβώς το επίπεδο κάλυψης που επιθυμείτε: ξεκινήστε στρώνοντας ένα λεπτό στρώμα και επικεντρωθείτε περισσότερο στις περιοχές που παρατηρείτε ατέλειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου