Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Συγκίνηση για τα video που ανέβασε ένας 18χρόνος, λίγο πριν πεθάνει!

Παλεύοντας 18 χρόνια με μια σπάνια καρδιακή νόσο, ο Ben Breedlove τελικά άφησε την τελευταία του πνοή τη νύχτα των Χριστουγέννων. Πριν το θάνατό του όμως, φρόντισε να βγάλει από μέσα του όσα τον έπνιγαν αλλά και να συγκινήσει, μέσα από δύο βίντεο.

Μιλώντας για τις εμπειρίες που έζησε λίγο πριν φύγει από τη ζωή, ο Βen Breedlove από τις ΗΠΑ μοιράζεται μέσα από δύο βίντεο που ανήρτησε στο διαδίκτυο τους φόβους του για το θάνατο, αλλά και το πώς κατάφερε να τον… ξεγελάσει στο παρελθόν.
Ο 18χρονος Ben ένιωθε λύπη που δεν ήταν όπως οι άλλοι άνθρωποι, λόγω της σπάνιας καρδιακής νόσου που τον ταλαιπωρούσε από την γέννησή του.
«Ποτέ δεν κατάφερα να παίξω κάποιο άθλημα όπως έκαναν οι φίλοι μου. Είναι κάπως χάλια που δεν έζησα ποτέ αυτό το κομμάτι της ζωής μου», γράφει σε ένα κομμάτι χαρτί, το οποίο τοποθετεί μπροστά από μια κάμερα.

Ο ίδιος συνεχίζει μιλώντας -μεταξύ άλλων- για τις 3 φορές που κατάφερε να κοροϊδέψει το θάνατο, όπως επίσης και για την εγχείρηση στην οποία του τοποθέτησαν καρδιακό βηματοδότη (μια συσκευή που θα τον βοηθούσε να κρατηθεί στη ζωή).
Στο τέλος, ο Ben κάνει λόγο για ένα όνειρο που είχε δει, όταν λιποθύμισε στο σχολείο.Στεκόταν σε ένα λευκό δωμάτιο, ντυμένος με ένα κουστούμι με τον αγαπημένο του ράπερ, Kid Cudi, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. » Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και σκέφτηκα πώς ήμουν περήφανος για τον εαυτό μου αλλά και για το ό,τι έχω κάνει σε όλη μου τη ζωή. Ήταν η καλύτερη αίσθηση».
Λίγες μέρες μετά την ανάρτηση των δύο βίντεο στο ίντερνετ, ο Βen Breedlove κατέληξε, όμως η κίνησή του να μοιραστεί τους πιο ενδόμυχους φόβους του, τα παράπονα και τις αθώες σκέψεις του με τον κόσμο, είναι τουλάχιστον συγκινητική. Γιατί κατάφερε να περάσει αθόρυβα, αλλά ταυτόχρονα πολύ «δυνατά» τα μηνύματά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου