Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Αστείες Ατάκες

Tumblr_lwf4b5nnp51r6yfcuo2_500_large
Αυτή: Μωρό μου έχασα 2 κιλά♥
Αυτός: Έβγαλες το make up?



-Εσένα ποιό είναι το καλό σου προφίλ...το δεξί ή το αριστερό?
-Του facebook !!!



‎-ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ?????
-ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΔΕ ΠΕΘΑΝΕΙΣ......?!



Οταν σκοτωνω μια κατσαριδα στο μπανιο δεν καθαριζω μετα...αφηνω εκει το πτωμα της για να καταλαβουν και οι αλλες μ ποιoν εχουν να κανουν! 


‎-Πάντως σε παραδέχομαι, είσαι κυρία. Με το Π κεφαλαίο...!!!!
-κι εσυ..αντρας με το Μ κεφαλαιο.. ^_^




Αν η γκόμενά σου, που γουστάρεις τρελά, σ΄αφήσει γι΄άλλον, μη κάνεις σκηνή, ούτε να δείξεις ότι πληγώθηκες. Κυρίως μη φερθείς ανώριμα! Πήγαινε απλώς και κάψ΄της το σπίτι!!


ΤΕΛΟΣ.....Δεν θα ξαναβγώ για ΨΩΝΙΑ έχει πολλά το fb!


Υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που τους αρέσω, και οι κακόγουστοι.


Το πορτοφόλι μου νομίζω ότι έχει ψυχολογικά προβλήματα τελευταία...έχει κλειστεί στον εαυτό του και δεν μου "ανοίγεται" καθόλου......


Πολλοί άνθρωποι ζουν γιατί απλά είναι παράνομο να τους πυροβολήσεις..


Συγνώμη που σε εγκατέλειψα τόσο ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση...χωρίς ούτε ένα γεια ...μου λείπεις πολύ ..και πάλι συγνώμη .....Ο Εγκέφαλος σου !!


Όταν πίνεις, μεθάς. Όταν μεθάς, νυστάζεις. Όταν νυστάζεις, πέφτεις για ύπνο. Όταν πέφτεις για ύπνο, δεν αμαρτάνεις. Όταν δεν αμαρτάνεις, πηγαίνεις στον παράδεισο. Οπότε... ας μεθύσουμε όλοι για να πάμε στον παράδεισο.


Αιτια Διαζυγιου για θρησκευτικους λογους...
-Τι εννοειτε???
-Δεν παραδεχοτανε πως ειμαι Θεος!!



‎-κλαις; -οχι μου μπηκε ενα εχουμεπηξειστουςμαλακες στο ματι


- Οδοντίατρος: Κυρία μου, τι κάνετε;;; Εχετε πιάσει τα αρχ***α μου!
- Ακριβώς! Και από δω και πέρα δεν θα πονέσουμε ο ένας τον άλλον, έτσι;;



Αν οι άντρες είχανε περίοδο θα τσακώνονταν για το ποιος είχε το μεγαλύτερο ταμπόν!


Tumblr_lp5bjguj0k1qbl1juo1_500_largeΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ.......
ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ !!!!



Θυμάμαι 9 μήνες πριν γεννηθώ, πήγα σε ένα πάρτυ με τον μπαμπά και έφυγα με τη μαμά..


‎-Γυναικαααααα θα παω για ποτο βαλε το παλτο σου...
-Θα με παρεις μαζι σου...?
-Οχι θα κλεισω το καλοριφερ...



‎-Θες να παιξουμε το παιχνιδι του βιασμου??
-ΟΧΙ!!!
-Μπραβο καλα το πας....



ήταν μια φορά 2 μπραβοι και τρεις συγχαρητηριοι.....


Πω,πω... Νιώθω απίστευτη ανάγκη να ξαναδώ τον μεγάλο μου έρωτα! Που στο καλό, έβαλα τον καθρέφτη;
angelaspinkyworld.blogspot.com

5 σχόλια: