Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ανέκδοτα (Μέρος 2ο)

Ο Τοτός βλέπει την γιαγιά του στο σαλόνι να κάθετε γυμνή και την ρωτάει:
-Βρε γιαγιά γιατί είσαι γυμνή;;;
Και του λέει η γιαγιά:
-Δεν είμαι γυμνή παιδί μου, φοράω το φόρεμα του έρωτα δεν βλέπεις;
Και ο τοτός απαντάει:
-Και καλα, δεν μπορείς να το σιδερώσεις τουλάχιστον;;;





Αγαπητο facebook καθε φορα
που στελνω αιτημα φιλιας σε μια κοπελα,
με ρωτας αν την ξερω...& σε σενα τι σε νοιαζει ρε,αδερφη σου ειναι?






Έχεις fb? Ναι έχω
Έχεις twitter? Έχω
Έχεις google? Ναι έβαλα και απ'αυτό
Έχεις youtube? Ναι έχω λογαριασμό και εκεί
Έχεις ζωή? Ναι έχω αλλά δεν να μπαίνω συχνά..!





Ενας ανδρας αποχαιρετα την γυναικα του στο λιμανι.
Καθως απομακρυνεται το πλοιο θυμαται πως ξεχασε να της πει κατι σημαντικο.Αρχιζει να κουναει τα χερια και να φωναζει...
-Μη μου γ@μηθειιιιιιιιιιιιιιις!
-Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;
-Μη μου γ@μηθειιιιιιιιιιιιιιιις!
-Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;
-Μη μου γ@μηθειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις!
-Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;
-Εεεεε Αει γ@μησου!
-Αααααα...Ενταξει!!!!!





Παει ενας τυπος στον ψυχιατρο
Ζωγραφιζει ενα κυκλο και ρωταει τον ασθενη:
-Τι ειναι αυτο;
-Βυζι,απανταει ο ασθενης.
Ζωγραφιζει ο ψυχιατρος ενα τετραγωνο
-Τι ειναι αυτο;
-Βυζι,απανταει παλι ο ασθενης
Ο ψυχιατρος δοκιμαζει να ζωγραφισει ενα τριγωνο και ρωταει:
-Τι ειναι αυτο;
-Βυζι,απανταει με ενθουσιασμο ο ασθενης.
Ο ψυχιατρος τοτε σταματαει την εξεταση και λεει:
-Κυριε μου,εχετε σοβαρα σεξουαλικα προβληματα...
Και ο ασθενης:
-Εγω γιατρε; η' εσυ που ζωγραφιζεις ολο βυζια;;;





ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΚΟΣ (FACEBOOK) ΚΑΒΓΑΣ:
-Ρε, ξέρεις ποιος είμαι εγώ???
Που έχω 4.549 φίλους!
Που κάνω δημοσίευση και πέφτουν 50 'like' με τη μία!
Κοίτα μη μαζέψω την 'κλειστή ομάδα' και σου τραβήξουμε όλοι μαζί μια αναφορά
ξεγυρισμένη!! Ούτε στο Google+ δε θα σ' αφήσω να κάνεις προφίλ!!!
-Άμα είσαι άντρας μπες 'Skype' ρεεεε!!!!!





Τί λέει μια γυναίκα:
Το σπίτι είναι χάλια Γιώργο.
Πρέπει να το καθαρίσουμε μαζί.
Έλεος, όλα τα πράγματά σου είναι στο πάτωμα.
Μην παραπονιέσαι αύριο αν μείνεις χωρίς ρούχα.
Θα πρέπει να βάλω πλυντήριο τώρα!
Τί ακούει ο άντρας:
Μπλα, μπλα, μπλά, μπλα ΓΙΩΡΓΟ
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΜΑΖΙ
Μπλα, μπλα, μπλά, μπλα ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ
Μπλα, μπλα, μπλά, μπλα ΧΩΡΙΣ ΡΟΥΧΑ
Μπλα, μπλα, μπλά, μπλα ΤΩΡΑ





Κοπελιά ξέρεις ποιος είμαι εγώ???
- Ποιος?
- Ο καινούργιος σου έρωτας!!!
- Εγώ ξέρεις ποια είμαι???
- Ποια?
- Η καινούργια σου χυλόπιτα!!!





Εξετάζει τον Τοτό η δασκάλα:
- Πές μου Τοτέ. Το "θα είμαι χαρούμενος" τι είναι;
- Μέλλοντας, κυρία!
- "Είχα δώσει";
- Υπερσυντέλικος, κυρία.
- "Ήμουν άρρωστος";
- Παρατατικός, κυρία.
- "Είμαι όμορφη";
- Ψεμα, κυρία! ;DDD





‎-Γιαγιά αγαπιοσασταν πολυ με τον παππού;
- Ναι αμε.
- Χαϊδευόσασταν;
- Ναι αμε.
- Το 69 το κάνατε;
- Οοοοχι παιδάκι μου! Το 68 πέθανε ο παππούς σου...











Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά:

- Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι...

- Ότι θες άντρα μου!

- Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;

- Τι λες τώρα άντρα μου, πότε!

Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει.

- Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες.

- Με ποιους;

- Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;

- Ναι.

- Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει.

Ο παππούς τα χάνει!

- Για πες μου για τη δεύτερη φορά...

- Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;

- Ναι.

- Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή.

Ο παππούς τρελένεται!!!

- Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε...

- Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;//









Είναι 3 γειτόνισσες και λέει η μια:
- Εγώ όταν απλώνω, βρέχει και πάει τσάμπα ο κόπος μου.
- Κι εγώ μια από τα ίδια, λέει η άλλη.
- Εγώ όταν απλώνω έχει ήλιο, λέει η άλλη.
- Πως το κάνεις; την ρώτησαν οι άλλες.
- Λοιπόν πιάνω το πέος του άντρα μου και αν πάει αριστερά, σημαίνει πως θα βρέξει. Αν πάει δεξιά, σημαίνει πως θα έχει ήλιο.
- Κι αν μείνει όρθιο; ρωτάει η πρώτη.
- Αν μείνει όρθιο με τον καιρό θα ασχολούμαι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου