Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Σοφές ατάκες απ' ένα βιβλιοπωλείο


  • Όσο πιο πολλά γνωρίζω για τους άντρες, τόσο πιο πολύ λατρεύω τη γάτα μου.
  • Έμαθα από το χθες, ζω το σήμερα, ελπιζω για το αύριο.
  • Πάνω που συνήθιζα το χθες ήρθε το σήμερα.
  • Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από έναν καλό φίλο... εκτός από έναν καλό φίλο με σοκολατάκια.
  • Το σπίτι μου ήταν καθαρό την προηγούμενη εβδομάδα... τι κρίμα, το έχασες!
  • Όταν τα χρόνια περνούν γρήγορα σημαίνει ότι περνούν ευχάριστα.
  • Ποιό σημείο του ΟΧΙ ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;
  • Από μια ισορροπημένη δίαιτα, δεν λείπει ποτέ η σοκολάτα.
  • Μόνο ο ιρλανδέζικος καφές έχει και τις 4 βασικές διατροφικές ομάδες: αλκοόλ, καφεΐνη, ζάχαρη και λίπος!
  • Όταν οι καταστάσεις με οδηγούν στην τρέλα, οδηγώ στο άγνωστο!
  • Το καθαρό γραφείο είναι σημάδι ενός ακατάστατου μυαλού.
  • Η αγάπη μας ταξιδεύει, αλλά η σοκολάτα κάνει τη διαδρομή ν' αξίζει!
  • Δεν με παντρεύτηκε για τη μαγειρική μου... έχω άλλα χαρίσματα.
  • Συγγνώμη για την ακαταστασία... θέλαμε να νιώσεις σαν στο σπίτι σου.
  • Μαγειρεύει οτιδήποτε μπαίνει σε σοκολάτα.
  • Τα καλά κορίτσια κρατούν ημερολόγιο... τα κακά δεν θέλουν αποδείξεις!
  • Η αγκαλιά είναι το καλύτερο δώρο... και βγαίνει πάντα σε ένα μέγεθος!
  • Φιλάς καλύτερα απ' ό,τι μαγειρεύεις!
  • Ο δρόμος προς την ευτυχία είναι πάντα υπό κατασκευή.
  • Αν δε σου αρέσει η μαγειρική μου... υπάρχει και η μαμά σου!
  • Όλο ψωνίζω... και ποτέ δεν έχω τίποτα να φορέσω.
  • Η καλύτερη θέση στο σπίτι... είναι αυτή που κάθεται η γάτα.
  • Το ξέρω είμαι στον κόσμο μου, αλλά εδώ όλοι με ξέρουν.
  • Η ζωή είναι παράδεισος, όταν έχεις καλούς φίλους!
  • Μωρό μου με μπερδεύεις με την υπηρέτρια!
  • Χάθηκα στη σκέψη μου... ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία.
  • Τελικά απολαμβάνεις τα απλά και μικρά πράγματα στη ζωή: δύο γοβάκια... δύο διαμαντάκια...
  • Μαγειρεύεις οτιδήποτε μπαίνει σε τοστιέρα!
  • Ό,τι μπορείς να απολαύσεις σήμερα, μην το αφήσεις ποτέ για αύριο!
  • Η ζωή είναι γλυκιά σας το παλιό, κόκκινο κρασί...
  • Η κουζίνα μου υπάρχει, γιατί απλά έτυχε να βρίσκεται στο σπίτι που αγόρασα!
  • Δυσκολεύομαι όταν σκέφτομαι. Δεν φταίω εγώ. Το χάρισμα είναι κληρονομικό!
  • Αν δεν έχεις αυτό που αγαπάς αγάπα αυτό που έχεις.
  • Κάλλιο ένας παλιόφιλος παρά δύο καινούργιοι!
  • Δεν είμαι μεθυσμένος, απλά χημικά μπερδεμένος!
  • Όσο πιο πολλούς ανθρώπους γνωρίζω, τόσο πιο πολύ αγαπώ τον σκύλο μου!
  • Η σοκολάτα, ο καφές και οι άντρες είναι καλύτερα να υπάρχουν σε μεγάλες ποσότητες!
  • Αν ο σκύλος σου θεωρεί ότι είσαι ο καλύτερος, δεν χρειάζεσαι 2η γνώμη!
  • Δεν είμαι χοντρός... απλά κρατάω αποθέματα!
  • Τα αλεξίπτωτα και τα μυαλά δουλεύουν καλύτερα ανοικτά!
  • Η εσωτερική ομορφιά είναι υπερεκτιμημένη.
  • Άντρας σε τιμή ευκαιρίας... το τηλεκοντρόλ δώρο!
  • Όταν λες την αλήθεια... δεν χρειάζεται να θυμάσαι τίποτα!

piperies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου