Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ : Κλήση για υπερβολική ταχύτητα

Ένας αστυνομικός έχει σταματήσει έναν οδηγό για υπερβολική ταχύτητα...



-Μπορώ να δω το δίπλωμά σας;





-Α, δεν έχω, μου αφαιρέθηκε λόγω point system.

-Μπορώ να δω την άδεια για το όχημα;

-Μα δεν είναι δικό μου το αυτοκίνητο, το έκλεψα.

-Το κλέψατε;;;;

-Σωστά, για να σκεφτώ, νομίζω ότι είδα πριν την άδεια στο ντουλαπάκι όταν έβαλα μέσα εκεί το πιστόλι μου.

-Υπάρχει πιστόλι στο αμάξι;

-Ναι κύριε, εκεί το έβαλα, όταν πυροβόλησα και σκότωσα την γυναίκα που οδηγούσε το αυτοκίνητο και μετά έβαλα το πτώμα πίσω στο πορτ-μπαγκάζ.

-Υπάρχει πτώμα στο αυτοκίνητο;

-Σωστά, κύριε.

Μετά από όλα αυτά ο αστυνομικός καλεί τον αρχηγό. Και σύντομα το αυτοκίνητο περικυκλώνεται από αστυνομικά. Ο αρχηγός πλησιάζει τον οδηγό για να χειριστεί την κατάσταση.

-Κύριε μπορώ να δω το δίπλωμά σας;

-Φυσικά, ορίστε, νάτο.

-Μάλιστα είναι εν τάξη, και σε ποιόν ανήκει το αυτοκίνητο;

-Δικό μου είναι, να και η άδεια.

-Θα μπορούσατε να ανοίξετε το ντουλαπάκι, υπάρχει εκεί όπλο;

-Βεβαίως, κοιτάξτε, δεν υπάρχει τίποτα.

-Σας πειράζει να ανοίξετε και το πορτ-μπαγκάζ;

Μου είπαν ότι έχετε βάλει ένα πτώμα εκεί.

-Δεν υπάρχει πρόβλημα, κοιτάξτε.

-Αδειο κι αυτό!!! Μα δεν καταλαβαίνω, ο αστυνομικός που σας σταμάτησε μας είπε ότι του είπατε ότι δεν είχατε δίπλωμα, ότι κλέψατε το αμάξι, ότι υπήρχε όπλο στο ντουλαπάκι, και ότι υπήρχε ένα πτώμα.

-Α καλά! στοιχηματίζω ότι θα σας είπε ότι έτρεχα ΚΑΙ με υπερβολική ταχύτητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου