Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

_-Ατάκες-__-Ατάκες-__-Ατάκες-__-Ατάκες-__-Ατάκες-_


ΑΓΑΠΩ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ
Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ..........

ΑΓΑΠΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ..

Όταν ήμουνα μικρος κάθε φορά που χτυπούσα.... 
η μάνα μου μου έβαζε οινόπνευμα στην πληγή για να καθαρίσει. 
Έτσι μ'έμαθε.
Γι'αυτό λοιπόν ρε μάνα, μη φωνάζεις τώρα που πίνω οινόπνευμα για να 
καθαρίσω τις πληγές που έχω στην καρδιά μου...

To να συγχωρείς τους ανθρώπους που σε πλήγωσαν, είναι το δώρο σου σ'αυτούς...
Το ν'απομακρύνεσαι απ'αυτούς τους ανθρώπους και να ξεχνάς ακόμη και την ύπαρξη τους 
είναι το δώρο σου σ'εσένα!!.....¦

Τα απωθημένα είναι σαν τα αναψυκτικά.Αρκεί να τ'ανοίξεις μια φορά, και μετά ξεθυμαίνουν...

Ένας έξυπνος άνθρωπος αξιοποιεί καλύτερα τους εχθρούς του, απ’ όσο ένα ανόητος αξιοποιεί τους φίλους του.

Για κάθε ομορφιά υπάρχει ένα μάτι για να την αντικρίσει. 
Για κάθε αλήθεια υπάρχει ένα αυτί να την ακούσει. 
Για κάθε αγάπη υπάρχει μία καρδιά για να την φιλοξενήσει...

Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις...
...παίρνεις πάντα αυτό που διεκδικείς!!!

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ:
Όταν εμπιστεύεσαι πλήρως και δίχως αμφιβολία ένα άτομο,
τότε θα έχεις να λαμβάνεις ένα αποτέλεσμα απο τα δύο παρακάτω...
ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ή ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...!!!! 



angelaspinkyworld.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου