Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Αστείες Ατάκες!


Tumblr_m08mhq4ctg1qbrjfso1_500_largeΔυο λεπτα σιγη. Ενα γι'αυτους που εχουν γκομενα αλλα δεν ειναι ερωτευμενοι 
και ενα γι'αυτους που δεν εχουν γκομενα αλλα ειναι ερωτευμενοι.


Η γυναίκα μου με παράτησε γιατί δεν της έδινα σημασία…Η κάτι τέτοιο..δεν είμαι σίγουρος..!!



-Παππου ολος ο κοσμος ανησυχει μηπως η σεξουαλικη σχεση σου με την πιτσιρικα αποβει μοιραια...
-Τι να κανουμε παιδι μου...αν πεθανει πεθανε...



- Γιατί οι περισσότεροι άντρες έχουν την χωρίστρα αριστερά;
- Γιατί οι μητέρες τους ήταν δεξιόχειρες !!!


Πάντως Εγω αν είχα 1 εκατομμύριο € θα χα πολύ άγχος μην χάσω 1€ και γίνουν 999.999€




Το μεγαλύτερο προσόν για έναν άντρα είναι να χειρίζεται καλά τη γλώσσα. 
Και όταν μιλάει και όταν ...........δε μιλάει...........


Όσες φορές κι αν σκοντάψεις , όσες φορές κι αν πέσεις, εγώ θα είμαι εκεί για σένα...
-Με αγάπη, 
το πάτωμα.



Μπορεί η σιωπή να είναι χρυσός....
αλλα μερικές φορές το "ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ " ειναι πλατίνα...!!!



Tο αγοράκι στην αδελφή του :
- Το ξέρεις ότι στο σχολείο μου σε λένε πουτάνα;
- Και συ, τι τους λες;
-΄Οτι τουλάχιστον, έχεις δουλειά.


ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ. 
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ: "ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙ..."


-Φιλε σε ειδα στην τηλεοραση !
-Σε ποιο καναλι ?
-Στο animal planet



Βγαίνει κι ο διατροφολόγος και λέει μη φτιάχνουμε τηγανητά φαγητά δε κάνουν καλό στην υγεία. 
Τι σχέση έχει ο διατροφολόγος με τα εγκαύματα;¨




- Σου αρέσουν τα ζώα?
- Τώρα αν σου πω ναι........ θα το πάρεις πάνω σου;




-Πας καλά;Τι έχεις τα χέρια σου σηκωμένα ψηλά παιδί μου;
-Το παίζω επιστήμη!!!





Ενα μήλο την ημέρα, τους κάνει όλους πέρα!!! ...
Αρκεί βέβαια, να το πετάξεις με αρκετή δύναμη!!!






πως λεγεται ο μαλακας που τρωει λακτα...??? μαλακτας!!!




To αλκοόλ είναι η υγρή μορφή του photoshop.




Ευχαριστώ τη μητέρα μου, τον πατέρα μου και ιδιαιτερως τον αδελφό μου που με βοήθησαν να καταλάβω...
ότι δεν πρέπει να κάνω οικογένεια....


Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, αποφάσισα πως είναι γαϊδουρια να μην πάρω κάτι στην μάνα μου για τα γενέθλια της...
Θα της πάρω πάλι δανεικά...




Έχω παχύνει τόσο πολύ...που το σεξ μαζί μου θεωρείται ομαδικό !!!




Οι άνθρωποι που δεν ζητούν τίποτα ......
.......συνήθως είναι αυτοί που αξίζουν "τα
πάντα".!!




-να σε ρωτησω κατι??αλλα θα μου απαντησεις σοβαρα..
-ναι βεβαιως!!φυσικα..
-ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΡΕ???




- Μωρό μου, μ΄αγαπάς μόνο και μόνο γιατί ο πατέρας μου μου άφησε κληρονομιά 100 εκατομμύρια;
- Καλά, πλάκα μου κάνεις; Τι ανασφάλειες είναι αυτές! Θα σε λάτρευα, όποιος κι αν σου τ΄άφηνε!


Νομίζω ότι οι αγκώνες δημιουργήθηκαν για να πατάμε το διακόπτη για το φως όταν κουβαλάμε πράγματα...


Ρε συ, πόσο θα ήθελα να πήγαινα στη Γαλλια όπως και πέρσι...
- Μα ρε μ@λάκα, δε πήγες στη Γαλλια πέρυσι!
- Ναι, αλλά το'θελα και τότε!!!



Βλέπουν δύο πάντα μια πολική αρκούδα
"Που σαι μωρή; μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"..


Τι διαφορά έχει μια γυναίκα από έναν κυνηγό??
Ο κυνηγός πιάνει ένα πουλί και λέει πως έπιασε 100...!!
Η γυναίκα πιάνει 100 πουλιά και λέει πως έπιασε ένα!! ;-)




ΦΟΡΑΩ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓIATI: 


-ΚΡΥΩΝΩ=== 5% 
-ΘA KANEI ΚΡΥΟ APΓOTEPA=== 5% 
-KPYΩNEI Η MANA MOY=== 90%




Σημερα,ενα 12χρονο με πλησιαζει και μου λεει:''μηπως εχεις σε παρακαλω πολυ ενα τσιγαρο?''
Δε μπορω να πιστεψω,οτι παιδια σ'αυτη την ηλικια,
ειναι τοσο ευγενικα...



Δεν Φτύνω,
Δεν Βρύζω,
Δεν Καπνίζω,
Δεν Πίνω,
Δεν ξεχνάω!
Φτού Σου Ρε Γαμώτο,Πάλι Ξέχασα Τα Τσιγάρα Μου Στο Μπαρ..



μη δειτε αντρα με γοβες διχτυωτο καλτσον και εξωπλατο...
αμεσως να πειτε πως ειναι ντυμενος ελαφρια και θα κρυωσει...


Αν ισχυει αυτο που λεμε : " Πες καμμια μαλακια να περνα η ωρα..." 
τοτε στην Ελλαδα επρεπε να ειμαστε στο 2500 μ.χ.!!!


Ολη Μερα Λες Πιπες Το Βραδυ Κανε Και Καμια...


‎-Λεμόνι να βάλω?
-Όχι θα κοιτάω τα μούτρα σου !!


Εγώ λέω να κοιτάξεις την ημερομηνία λήξης του εγκεφάλου σου...
Nομίζω ότι έχει λήξει!!!!





‎- Άσε φίλε κερνάω εγώ σήμερα.Ο γιός μου πέρασε στο πανεπιστήμιο!!
- Α,τον πούστη..!
- Όχι ο μεγάλος ρε, ο μικρός!!


θα μου την δωσει καμια μερα στην Ελλαδα μ'αυτα που γινονται...και θα παω μεταναστης στο Μαιαμι...


- Eχω κάνει μόνο μια μεγάλη σχέση!
- Πόσο μεγάλη; 
- E, θα 'τανε 7-8 άτομα...

Αστυνομικος πλησιαζει μεθυσμενο οδηγο:
Αστυνομικος: Καλησπερα εχετε πιει? 
Οδηγος: Οχι σ'εσας παραγγελνουμε?

..γυριζοντας αναποδα το πληκτρολογιο...
ανακαλυψα οτι κραταει αρχειο με τα φαγητα που εφαγα τον τελευταιο μηνα...

Τι λεει παππου,τη βγαζεις αυτον τον καιρο??
Και που τη βγαζω...εχω πουθενα να τη βαλω???


1 σχόλιο:

  1. Στο ανεκδοτο με τον παππου αν βρει να την βαλει ποθενα η αυτος θα παει απο καρδια η σε εκεινει που θα την βαλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή