Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Οι απίστευτες σκέψεις που κάνουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια του σεξ!



Πόσοι άντρες δεν έχουν αναρωτηθεί μετά από μία καυτή νύχτα με τη σύντροφο τους, τι μπορεί να σκεφτόταν αυτή κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης. Κάποιοι υποστηρίζουν πως οι σύντροφοι τους φτιάχνουν τις λίστες του σούπερ μάρκετ, άλλοι πιστεύουν ότι είναι πολύ καλοί εραστές και κρατούν τις συντρόφους τους εκεί μαζί τους.


Το oneman.gr έκανε έρευνα και δημοσίευσε μερικές από τις σκέψεις που κάνουν οι γυναίκες και στις δύο περιπτώσεις, είτε τους αρέσει το σεξ, είτε όχι...


Αν το σεξ είναι καλό
  • Θεέ μου, είναι τόσο καλό.
  • Οι γείτονες θα μας κόψουν την καλημέρα.
  • Είμαι ερωτευμένη.
  • Μήπως κάνω πολλά και με περάσεις για τσούλα;
  • Μήπως κάνω λίγα και με περάσεις για ξενέρωτη;
  • Όλοι οι άλλοι ήταν άχρηστοι.
  • Μη με λυπάσαι, κάνε μου ό,τι θες.
  • Αυτά όλα πως τα ξέρεις; Με πόσες έχεις πάει τελοσπάντων;
  • Δεν θέλω να τελειώσει ποτέ.
  • Σ’ αγαπώ.
Τι σκεφτόμαστε αν το σεξ είναι κακό
  • Πάααλι αυτή τη στάση;
  • Η κοιλιά μου φαίνεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ από εδώ.
  • Πως με είπες; Τώρα αυτό είναι κομπλιμέντο;
  • Μα τι κουλή στάση είναι αυτή, έλεος, δεν είμαι η Κομανέτσι.
  • Σοβαρά τώρα, αυτή είναι η κοιλιά μου; Από αύριο μόνο νερό και μαρούλι.
  • Άου, ΑΟΥ, μου πατάς τα μαλλιά!
  • Πιο δεξιά. Πιο αριστερά. Εκεί. Πιο μαλακά. Λίιιγο πιο δυνατά. Λίγο πιο γρήγορα. Καλά, άστο.
  • 1, 2, 3, 4, 5…
  • Μήπως έπρεπε να είχα πιεί παραπάνω;
  • Απαπα, χάλια νύχια, πως μου ‘ρθε να τα βάψω μπεζ.
  • Μακάρι να μπορούσα να φωτογραφήσω αυτή τη φάτσα να στη δείξω.
  • …7, 8, 9, 10, 11, 12…
tsantiri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου