Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Να μ'αφήσεις ήσυχη θέλω!


Δεν είναι υπέροχο το νέο τραγούδι της Πάολα??? Εγώ κόλλησα!


PAOLA - Na M' afiseis Isixi Thelo (Official Video Clip 2012) from Dj mOrPh on Vimeo.


Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρήγος

Lyrics:

Δε θέλω να επιστρέψεις
κι άλλες χαρές να μου κλέψεις
πλήρωσα τα σφάλματά σου
όμως έμαθα.

Ξέχασε το όνομά μου
σβήσε τα τηλέφωνά μου
δε θέλω άλλες συγγνώμες
κι άλλα ψέμματα.

Να μ' αφήσεις ήσυχη θέλω
κι αν υπάρχεις πια να μην ξέρω
ξέχνα με ζω για μένανε.

Να μ' αφήσεις γιατί κοντά σου
τη ζωή μου μες στη φωτιά σου
έλιωσες όμως τέλειωσες.

Δε θέλω άλλο να κλάψω
ούτε εσένα να αλλάξω
ζήσε με τις ενοχές σου
και τα λάθη σου.

Πέρασα δύσκολα βράδια
απ' την καρδιά σου την άδεια
είναι πληγή που δεν κλείνει
η αγάπη σου.

1 σχόλιο: