Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Γκλέτσος: «Δεν κάνω σεξ και δεν ντρέπομαι να το πω!»


Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΕΓΩ», ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος έκανε αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή, τις περιπέτειες της υγείας του και τη σχέση του με το χρήμα...
«Δεν κάνω σεξ. Περνάνε περίοδοι στη ζωή μου που ...
απέχω συνειδητά. Είναι μια τέτοια περίοδος τώρα. Έχω άλλα πράγματα που με γεμίζουν. Τα καθήκοντά μου στο δήμο, οι φίλοι μου, ο αθλητισμός. Δεν κάνω σεξ και δεν ντρέπομαι να το πω. Μπορεί να έχω να κάνω και ένα χρόνο».
Μιλώντας για τα προβλήματα της υγείας του, αναφέρθηκε στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του: «Όταν αρρώστησα. Όταν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην καρδιά μου. Άρχισαν τα μπες-βγες στα νοσοκομεία και τα χειρουργεία και τα είδα όλα. Είχα δύο χρόνια να κοιμηθώ. Φοβόμουν να κοιμηθώ το βράδυ μήπως πεθάνω. Έπαιρνα ηρεμιστικά χάπια».
Όσο για τη σχέση του με το χρήμα; «Ζούσα σπαρτιατικά από άποψη. Δεν είμαι τσιγκούνης. Ό,τι έχω το τρώω, αλλά μπορώ να ζήσω και με ελάχιστα. Δε με ενδιαφέρει να χαλάσω χρήματα για ρούχα. Έχω δυο τζιν και αυτά φοράω. Δε χαλάω λεφτά σε μπουζούκια. Δε μου χρειάζονται πολλά λεφτά».

e-radio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου