Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ!


Οι πρώην είναι σαν τις ΜΕΤΟΧΕΣ.. 
Σε βάθος χρόνου κάποιοι θα ονομαστούν ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ, ενώ κάποιοι άλλοι απλά ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛEΦTA..!!




Άνθρωποι σαν κι σένα είναι η αιτία που άνθρωποι σαν κι εμένα χρειάζονται ψυχοθεραπεία....





Ένα προσόν έχω στην ζωή μου που είναι το χειρότερο μειονέκτημα !!!!!!! είμαι ειλικρινής !




Σε κάποια άτομα θα πρέπει να αναγράφετε η ίδια ταμπέλα που αναγράφετε και στα τσιγάρα .. 
"βλάπτει ΣΟΒΑΡΑ εσάς και τους γύρω σας!


αγόρι : με αγαπάς ή τσάμπα πίνω ?
κορίτσι : εσύ με αγαπάς ή τσάμπα καταπίνω ? 




Ο γνησιος ο αντρας πρεπει να χτυπαει το χερι του στο τραπεζι και να λεει ......
Εγω θα αποφασισω τι ωρα θα σφουγγαρισω !!


-Αντρουλη μου,παω στο Super Market.
Τι θελεις να σου φερω;
-Ρεστα...!!!!


Τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα. 
Είναι σα να βλέπεις την πεθερά σου να πέφτει στο γκρεμό με το αυτοκίνητό σου.




Ένας άντρας έβαλε μια αγγελία με τίτλο: «Ζητείται σύζυγος». 
Την επόμενη μέρα, λαμβάνει εκατοντάδες γράμματα..
Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα: «Πάρε τη δική μου».....




Είπε ότι θα πέθαινε αν δεν την παντρευόταν και το'κανε...
Εξήντα χρόνια αργότερα!!!


‎- Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!
- Αχ μωρό μου, σοβαρολογείς;
- Φυσικά! Μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή!


angelaspinkyworld.blogspot.com

3 σχόλια:

  1. Πριν μιλησεις βουτα τη γλωσσα στο μυαλο σου γιατι ολο μαλακιες λες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν σ'αρεσουν τραβα γαμησου αλλα σιγα μη βρεθει ανθρωπος να γαμηθει μαζι σου...
    Αν ειχες και τσαγανο θα εγραφες και το ονοματακι σου ψυχανώμαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή