Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Lily Collins: Εξώφυλλο στο Nylon


H Lily Collins πόζαρε για το εξώφυλλο του περιοδικού Nylon και συγκεκριμένα για το τεύχος Μαρτίου. Η όμορφη ηθοποιός μίλησε..

Για το πως νοιώθει μετά την ταινία Mirror,Mirror..

‘Δεν έχω ιδέα για το τι θα συμβεί από εδώ και πέρα αλλά μου αρέσει που μπορώ να κάνω πράγματα που έκανα, όπως το να πάω απλά σε ένα σουπερμάρκετ. Δε θέλω ποτέ να σταματήσει αυτό. Δε θέλω ξαφνικά να θυσιάσω πράγματα από τη ζωή μου. Ποτέ δε βγήκα έξω να πάω σε πάρτυ. Ποτέ δεν έκανα ούτε ναρκωτικά, ούτε έπινα ποτέ…’

Για το οτι το επώνυμό της είναι γνωστό..

‘Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως δε χρειάζεται να δουλέψω καθόλου και οτι ό,τι αποκτώ είναι εξεταίας του επιθέτου μου, αλλά εγώ πάντα πίστευα πως η προσωπικότητα ανοίγει πόρτες αλλά ο χαρακτήρας τις κρατάει ανοιχτές.’

Για τη μόδα και τη σχέση της με την Carine Roitfeld (αρχισυντάκτρια της Γαλλικής Vogue)..

‘Eίναι μία από τους ήρωές μου. Μου είπε να μη βγάλω ποτέ τα φρύδια μου γιατί είναι αυτά που με χαρακτηρίζουν. Λατρεύω τη δουλειά της. Ήταν απίστευτο να μιλάω μαζί της. Δε ξέρω αν το ξέρετε αυτό για μένα αλλά αγαπώ τη μόδα. Τη λατρεύω.’



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου