Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

To αποχαιρετιστήριο γράμμα της Jolie στον Brad Pitt!


Τι οδήγησε την Angelina Jolie να κάτσει και να γράψει ένα αποχαιρετιστήριο γράμμα στο σύντροφό της Brad Pitt;

Όπως εξομολογήθηκε η ίδια, ήταν ο φόβος για τη
ζωή της. Η ηθοποιός φοβήθηκε τόσο πολύ σε ένα ταξίδι της στο ...
Αφγανιστάν, που έκατσε και έγραψε τις τελευταίες της λέξεις. «Υπήρχαν στιγμές που βρισκόμουν σε ένα σπίτι και κόσμος χτύπαγε την πόρτα και ούρλιαζε λέγοντας, ‘ξέρουμε ότι είναι εκεί μέσα και θέλουμε το διαβατήριό της ‘. Μου έλεγαν ότι είναι θυμωμένοι μαζί μου.

Γιατί είμαι γυναίκα και γιατί είμαι αμερικανίδα και γιατί είμαι πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών για τους πρόσφυγες. Έτσι ήμουν ο στόχος. Ήταν ένας τύπος με αλεξίσφαιρο γιλέκο. Έβαλε το διαβατήριό του στο γιλέκο του, αυτός ήταν που θα με έβγαζε έξω.
 

Έγραψα ένα σημείωμα στον Brad, σκεπτόμενη ότι αν κάτι συμβεί, θα το βρει. Ήμουν καλά, αλλά δυο εβδομάδες μετά, επιτέθηκαν στα Ηνωμένα Έθνη και σκότωσαν όλους όσους βρίσκονταν στο καταφύγιο»


 http://www.darksface.co/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου