Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Έξυπνες και Αστείες Ατάκες


Μου είπαν πως για να με ερωτευτεί πρέπει να τον κάνω να χαμογελάει.
κάθε φορά που χαμογελούσε όμως τον ερωτευόμουν εγώ...




Είμαι απ'τους τύπους που ίσως σ'εκνευρίζει η φωνή τους
μα περισσότερο φοβήσου τη σιωπή τους...




‎-Τι ειναι χειροτερο ρε φιλε??η αγνοια η η αδιαφορια??

-Δεν ξερω ρε συ!!και δεν με νοιαζει...




Κάποτε μου την έσπαγαν οι γάμοι... Όλο ερχόντουσαν οι γιαγιάδες, 
μου τσιμπούσαν το μάγουλο και μου έλεγαν "Αντε, ο επόμενος να είσαι εσυ". 
Σταμάτησαν να μου το κάνουν όταν τους εκανα το ίδιο στις κηδείες...




Τα σταυρόλεξα μου αρέσουν, γιατί είναι το αντίθετο από σένα: αυτά είναι για λύσιμο, 
ενώ εσύ είσαι για δέσιμο!


Άντρας:
Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου! 
-Γυναίκα:
Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου.




1ον σου είπα ότι δεν με ενδιαφέρει...και 2ον...για πες!




‎"Εαν η Ελλαδα καταστραφει τελειως,θα μεινει μια ελια,ενα κλημα και μια βαρκα.
Ειναι αρκετα για να ξαναχτιστει απο την αρχη" - Οδυσσεας Ελυτης




Το να ξέρεις να πουλάς παραμύθι είναι καλό.....
Το να μην χρειάζεται, όμως, είναι κορυφαίο!




Αν θα μπορούσα την Ελλάδα να άλλαζα, θα έριχνα και τους 300 στη θάλασσα.....
αλλά από την άλλη σκέφτομαι και το άλλο......
....... Οχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές!!




Κάποιες φορές, ο πρίγκιπας με την αστραφτερή πανοπλία είναι 
ένας ακόμη μαλ@κας τυλιγμένος με αλουμινόχαρτο..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου