Με την έξαρση των social media, όπως είναι αναμενόμενο το advertising
spending σε αυτά τα μέσα μεγαλώνει, καθώς όλο και περισσότεροι marketers
και διαφημιστές αποφασίζουν να εντάξουν το digital στην επικοινωνιακή
στρατηγική που σκοπεύουν να ακολουθήσουν για τα brands τους.
Σύμφωνα με μελέτες, όταν ερωτήθηκαν marketers για το πως θα κατανείμουν τα resources τους στο digital marketing, το 40% από αυτούς απάντησαν πως σχεδιάζουν να επενδύσουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους στο social media marketing. Ακολουθεί το mobile marketing, τα marketing analytics και το email marketing.
Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που μέσα στις πρώτες επιλογές ενός marketer βρίσκονται οι συγκεκριμένες ψηφιακές ενέργειες. Πλέον, είναι σαφές πως...
μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εκτίθεται σε πολλών ειδών online πλατφόρμες, όπου και ξοδεύει μεγάλο μέρος του ελεύθερου και μη χρόνου του. Έτσι είναι επόμενο, στο marketing plan κάθε εταιρίας να συμπεριλαμβάνεται το social, mobile και email marketing, αφού κάθε ένα από αυτά προσφέρει διαφορετικά σημαντικά οφέλη και «αγκαλιάζει» με το σωστό τρόπο το target audience του εκάστοτε brand.
Ωστόσο, σίγουρα η χρήση του digital αποτελεί μία πρόκληση. Κυρίως επειδή όποιος το εφαρμόζει θα πρέπει να είσαι σε θέση να εντοπίζει τα πιο “relevant” δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρεται στο κοινό μία περισσότερο personalized εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει σε δύο επίπεδα. Αφενός, το κοινό πλέον είναι περισσότερο απαιτητικό και έχει μειωμένη ανοχή, άρα περιμένει να δει κάτι που το ενδιαφέρει και του παρέχει κάτι το ξεχωριστό. Αφετέρου, με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται το πολυπόθητο engagement και το brand advocacy από τους ίδιους τους χρήστες.
Καταλήγουμε λοιπόν πως όταν το κοινό αντιλαμβάνεται ένα μήνυμα ως προσωπικό δεν το εκλαμβάνει ως διαφήμιση. Κρατώντας αυτό στο μυαλό και χρησιμοποιώντας σωστά τα παραπάνω «χρυσά εργαλεία» του digital marketing, κάθε marketer βρίσκεται πιο κοντά στην επίτευξη των εταιρικών του στόχων.
via
Σύμφωνα με μελέτες, όταν ερωτήθηκαν marketers για το πως θα κατανείμουν τα resources τους στο digital marketing, το 40% από αυτούς απάντησαν πως σχεδιάζουν να επενδύσουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους στο social media marketing. Ακολουθεί το mobile marketing, τα marketing analytics και το email marketing.
Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που μέσα στις πρώτες επιλογές ενός marketer βρίσκονται οι συγκεκριμένες ψηφιακές ενέργειες. Πλέον, είναι σαφές πως...
μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εκτίθεται σε πολλών ειδών online πλατφόρμες, όπου και ξοδεύει μεγάλο μέρος του ελεύθερου και μη χρόνου του. Έτσι είναι επόμενο, στο marketing plan κάθε εταιρίας να συμπεριλαμβάνεται το social, mobile και email marketing, αφού κάθε ένα από αυτά προσφέρει διαφορετικά σημαντικά οφέλη και «αγκαλιάζει» με το σωστό τρόπο το target audience του εκάστοτε brand.
- Social Marketing
- Mobile Marketing
- Email Marketing
- Marketing Analytics
Ωστόσο, σίγουρα η χρήση του digital αποτελεί μία πρόκληση. Κυρίως επειδή όποιος το εφαρμόζει θα πρέπει να είσαι σε θέση να εντοπίζει τα πιο “relevant” δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρεται στο κοινό μία περισσότερο personalized εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει σε δύο επίπεδα. Αφενός, το κοινό πλέον είναι περισσότερο απαιτητικό και έχει μειωμένη ανοχή, άρα περιμένει να δει κάτι που το ενδιαφέρει και του παρέχει κάτι το ξεχωριστό. Αφετέρου, με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται το πολυπόθητο engagement και το brand advocacy από τους ίδιους τους χρήστες.
Καταλήγουμε λοιπόν πως όταν το κοινό αντιλαμβάνεται ένα μήνυμα ως προσωπικό δεν το εκλαμβάνει ως διαφήμιση. Κρατώντας αυτό στο μυαλό και χρησιμοποιώντας σωστά τα παραπάνω «χρυσά εργαλεία» του digital marketing, κάθε marketer βρίσκεται πιο κοντά στην επίτευξη των εταιρικών του στόχων.
via
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου