Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

8 λάθη που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις στη δουλειά


Οι κακές συνήθειες που πρέπει να κόψεις - αν σε ενδιαφέρει η καριέρα σου.

1. Τα ψέματα
Όπως όλοι ξέρουμε, ένα μόνο ψέμα είναι η αρχή για πολλά περισσότερα - μέχρι κάποιος να σε ανακαλύψει και να χάσεις την εμπιστοσύνη που είχες χτίσει μέχρι τώρα.
2. Το κουτσομπολιό
Δεν μας κολακεύει και πολύ το κουτσομπολιό, και ειδικά όταν αυτό έχει να κάνει με συναδέλφους και προϊσταμένους. Αν μαθευτεί κιόλας  πως κουτσομπόλευες ή σχολιάζες τον τάδε, η εντύπωση που θα δημιουργήσεις θα είναι κάτι παραπάνω από αρνητική. 

3. Να γκρινιάζεις για τη δουλειά σου
Κανείς δεν θέλει να δουλεύει με κάποιον που μισεί τη δουλειά του - σε κάνει να δείχνεις αρνητική και ρίχνει το ηθικό και την όρεξη της ομάδας. Και αν αυτό φτάσει και στα αυτιά του αφεντικού σου, να είσαι σίγουρη πως ξέρει πως πολλά πιο ενθουσιώδη άτομα που περιμένουν στην πόρτα για να σε αντικαταστήσουν.
4. Οι συναισθηματικές εξάρσεις 
Οι συναισθηματικές εξάρσεις δείχνουν χαμηλή συναισθηματική νοημοσύνη και είναι από τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους για να απολυθείς, λένε οι ειδικοί. Κλάματα, φωνές και έντονο γέλιο θα κάνουν τους συναδέλφους σου να αναρωτιούνται αν πράγματι έχεις την ωριμότητα και την οργάνωση για να ολοκληρώσεις εκείνο το πολύ απαιτητικό πρότζεκτ.
5. Να σε συγχαίρουν για τη δουλειά κάποιου άλλου
Όλοι μας σχεδόν έχουμε ζήσει εκείνη την, εχμ, άβολη, στιγμή που ανακαλύπτουμε ότι κάποιος μας έκλεψε την ιδέα - και όλοι τον συγχαίρουν για αυτήν. Το να κλέβεις τις ιδέες των συναδέλφων σου - νομίζοντας πως κανείς δεν θα σε ανακαλύψει - είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στη δουλειά σου. Δείχνει πως δεν υπολογίζεις καθόλου την ομάδα και πως υποτιμάς τους συναδέλφους σου.
6. Να καυχιέσαι
Καυχιέσαι για τις ικανότητές σου όταν καταφέρνεις κάτι σπουδαίο; Οι υπόλοιποι θα νομίζουν πως..δεν είσαι και τόσο συνηθισμένη στην επιτυχία. 

7.Το φαγητό που μυρίζει έντονα
Ο γενικός κανόνας είναι αυτός: Ποτέ μην τρως κάτι στη δουλειά που μπορεί να μυρίσει (πολύ) έντονα όσο το ζεσταίνεις.
8. Να υποτιμάς τις νέες γνωριμίες που κάνεις
Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τις χρειαστείς για αυτό προσπάθησε να είσαι ευγενική και να επικοινωνείς πού και πού με τις παλιές/νέες επαγγελματικές γνωριμίες που κάνεις ανά καιρούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου