Όπως έδειξε, η απόφαση βασίζεται σε πολλές παραμέτρους - από το χαμόγελο και τον τόνο της φωνής έως την μυρωδιά του σώματος.
Στη δημοσκόπηση συμμετείχαν 2.000 ενήλικες, το 64% εκ των οποίων είπαν ότι κρίνουν θετικά τον απέναντί τους αν χαμογελάει και ακολούθως αν τους κοιτάζει στα μάτια - ένα χαρακτηριστικό
Τρίτο σημαντικότερο κριτήριο είναι να έχει δροσερή αναπνοή (45% των ερωτηθέντων), καλό τόνο φωνής (25%) και να είναι ντυμένος έξυπνα (23%).
Αντίστοιχα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που απωθούν αμέσως τον/την επίδοξο σύντροφο είναι η «βαριά» μυρωδιά του σώματος (το 59% των εθελοντών δήλωσαν πως θα το έβαζαν στα πόδια, αν έβγαιναν ραντεβού με κάποιον που δεν μοσχομύριζε) και η κακοσμία του στόματος (53%).
Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (το 38%), εξ άλλου, είπαν ότι δεν θα έβγαιναν ποτέ δεύτερο ραντεβού με κάποιον που έχει την κακή συνήθεια να ορκίζεται, ενώ το 36% είπαν πως βρίσκουν απωθητικό το ατημέλητο ντύσιμο και το 33% την έλλειψη χαμόγελου.
Η δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας AXA, έδειξε ακόμα πως το 6% των εργένηδων κάνουν μία αυτοσχέδια «έρευνα» πριν από το πρώτο ραντεβού, ελέγχοντας τις αναρτήσεις στο Facebookκαι στο Twitterτου προσώπου που θα συναντήσουν.
Ακόμα, πάντως, κι αν η πρώτη εντύπωση δεν είναι ιδανική, αρκετοί είναι πρόθυμοι να βγουν και δεύτερο ραντεβού, αν και οι άντρες που θα έδιναν μία ακόμα ευκαιρία είναι διπλάσιοι απ' ό,τι οι γυναίκες.
via
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου