Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ANGELINA JOLIE: «Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα είχα 6 παιδιά, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήμουν ερωτευμένη»

Αντζελίνα Τζολί
Σε μια από τις σπάνιες πλέον συνεντεύξεις της, η Αντζελίνα Τζολί μίλησε σε αμερικανικό περιοδικό για την οικογενειακή ζωή της, το παρελθόν της αλλά και τον σύντροφό της, Μπραντ Πιτ.

«Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα είχα 6 παιδιά, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήμουν ερωτευμένη. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα βρω τον σωστό άνθρωπο για μένα» εξομολογήθηκε η 38χρονη ηθοποιός. «Έχοντας βγει μέσα από ένα "διαλυμένο" σπίτι (έπειτα από το διαζύγιο των γονιών της το 1976), ακόμα και τα πιο απλά πράγματα σου φαίνονται σαν παραμύθι και σταματάς εντελώς να τα αναζητάς».


Όσον αφορά τον σύντροφό της, Μπραντ Πιτ, αποκάλυψε: «Είστε μαζί και ενώ είστε δυο διαφορετικοί άνθρωποι νιώθεις ότι ο ένας εμπνέει τον άλλον, ότι ο ένας προκαλεί τον άλλον, τον συμπληρώνει και τον οδηγεί σε μια απίστευτα όμορφη τρέλα. Μετά από τόσα χρόνια, έχουμε ένα κοινό παρελθόν, και όταν έχεις παρελθόν με κάποιον, είστε φίλοι με ένα τρόπο τόσο αληθινό και βαθύ, και όλο αυτό δημιουργεί μια άνεση και μια εύκολη και βαθιά αγάπη που προέρχεται από το γεγονός ότι μαζί έχετε περάσει τόσα πολλά πράγματα».


Μεταξύ άλλων, η διάσημη ηθοποιός αναφέρθηκε στη νεαρή της ηλικία λέγοντας ότι τότε «είχε παρεξηγηθεί ως επαναστάτρια» αλλά η ίδια θέλησε να ξεκαθαρίσει: «Στην πραγματικότητα, ανάγκη μου δεν ήταν να είμαι καταστροφική με τον εαυτό μου ή να επαναστατήσω, η ανάγκη μου ήταν να ακούσω μια πραγματική φωνή, να ανοίξω τους ορίζοντές μου.Θέλεις να είσαι ελεύθερος. Και όταν αρχίζεις και νιώθεις ότι είσαι εγκλωβισμένος σε μια ζωή με συγκεκριμένα όρια, τότε αρχίζεις να κινείσαι εναντίον της. Ίσως (ο σκοπός μου) βγήκε προς τα έξω με τον λάθος τρόπο, μπορεί να παρεξηγήθηκε, αλλά στην ουσία αυτό που προσπαθούσα να κάνω ήταν να βρω τον εαυτό μου» και πρόσθεσε σχετικά με το μυστικό της για τη ζωή: «Συνειδητοποίησα από νεαρή ηλικία ότι μια ζωή που δεν την ζεις ολοκληρωτικά ή που δεν πειραματίζεσαι μαζί της ή φοβάσαι ή διστάζεις ή ξέρεις ότι υπάρχουν πράγματα που θα έπρεπε να κάνεις και δεν τα κάνεις, είναι μια ζωή μίζερη, και ο μόνος τρόπος για να νιώσω ότι ήμουν στο σωστό μονοπάτι της ζωής ήταν να είμαι ο εαυτός μου, ό,τι κόστος κι αν είχε αυτό - αλλά αυτό παράλληλα σημαίνει ότι μπορεί να βγεις έξω από τον ασφαλή και παραδοσιακό δρόμο που συνήθως ακολουθούν οι υπόλοιποι».

Τέλος, η ίδια δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη συμμετοχή της κόρης της, Βίβιεν, στο καστ της νέας της ταινίας «Maleficent» υποδυόμενη την Ωραία Κοιμωμένη σε νεαρή ηλικία: «Για τη νεαρή Ορόρα ήθελαν ένα παιδί που δε θα τρομάξει από την Κακιά Μάγισσα και το ύφος της "Δεν μου αρέσουν τα παιδιά". Και τη μικρή μου Βίβιεν την ονομάζουν την σκιά μου, γιατί τίποτα από όσα κάνω δεν την τρομάζει. Μπορεί να είμαι κουρασμένη, γκρινιάρα ή σε χάλια διάθεση και αυτή απλά δεν ενδιαφέρεται. Αυτή θα πει απλά "Μαμά, μαμά" και θα κολλήσει πάνω μου. Ξέρουμε ότι αυτό θα το κάνει πάντα, θα μου γελάσει και θα επιμείνει να την πάρω αγκαλιά. Γι' αυτό πραγματικά δεν θα μπορούσαμε να διαλέξουμε κανένα άλλο παιδί» και πρόσθεσε: «Ρώτησα τη Σάιλο αν θέλει να είναι η Ορόρα και αυτή απλά γέλασε. Ο Μπραντ κι εγώ πήραμε την απόφαση ότι δε θα κρατήσουμε τα παιδιά μακριά από τα γυρίσματα και την πλάκα των παρασκηνίων, αλλά ούτε  Αλλά πραγματικά εγώ προτιμώ να κάνουν κάτι άλλο στη ζωή τους. Έπειτα από δύο ημέρες (γυρισμάτων με τη Βίβιεν) ο Μπραντ κι εγώ ήμασταν τόσο αγχωμένοι που είπαμε ότι δε θα το ξανακάναμε».

Το εξώφυλλο του περιοδικού ELLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου