Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Η Marilyn Monroe μέσα απο τα δικά της λόγια..! (50 φράσεις που τις αποδίδονται)


Η ιστορία της είχε δώσει συχνά το ρόλο του τραγικού θύματος, της πλατινένιας ξανθιάς, αντικείμενο του πόθου, που ήταν στον οίκτο των αντρών του Χόλιγουντ. Όμως ενώ η Μέριλιν ήταν μία μπερδεμένη, συχνά «δύσκολη» φιγούρα, ήταν επίσης έξυπνη, ευφυής και με αυτογνωσία. 
Μέριλιν Μονρόε: η ζωή της μέσα από τις ατάκες της 
Για να τιμήσουμε τη γυναίκα που την έβλεπαν αλλά δεν την άκουγαν, ιδού 50 φράσεις που αποδίδονται στην Μέριλιν Μονρόε:


«Οι γυναίκες που επιδιώκουν να είναι ίσες με τους άντρες, στερούνται φιλοδοξίας». 

Μέριλιν Μονρόε: η ζωή της μέσα από τις ατάκες της (© Alfred Eisenstaedt/Time & Life Pictures/Getty Images)

«Πόσο λάθος είναι για μία γυναίκα να περιμένει τον άντρα να φτιάξει τον κόσμο που θέλει, αντί να τον δημιουργήσει η ίδια».
«Το sex είναι μέρος της φύσης. Κι εγώ συμφωνώ με τη φύση».
Μέριλιν για την θηλυκότητα
«Είμαι σαφέστατα μία γυναίκα και το απολαμβάνω»
«Τα ρούχα σου πρέπει να είναι αρκετά κολλητά για να δείχνουν πως είσαι μία γυναίκα και αρκετά χαλαρά για να δείχνουν πως είσαι μία κυρία».
Η Μέριλιν για την Μέριλιν
 Κάτω από το makeup και πίσω από το χαμόγελο, είμαι απλά ένα κορίτσι που θέλει τα πάντα».
Δεν με πειράζει να ζω σ' έναν αντρικό κόσμο, αρκεί να μπορώ να είμαι μία γυναίκα μέσα σ' αυτόν».
Η Μέριλιν για την διασημότητα
«Είναι καλύτερο να σε ξέρει ολόκληρος ο κόσμος, ακόμα και ως μία σταρ του σεξ, παρά να μην ξέρουν καθόλου»
Η Μέριλιν για τις σχέσεις..
«Είμαστε όλοι μας αστέρια, και μας αξίζει να λάμπουμε».
«Δεν κορόιδεψα ποτέ κανέναν. Έχω αφήσει άτομα να κοροϊδέψουν τον εαυτό τους. Δεν μπήκαν στον κόπο να μάθουν ποιος και τι ήμουν. Αντίθετα επινοούσαν έναν χαρακτήρα για μένα. Δεν διαφωνούσα μαζί τους. Προφανέστατα αγαπούσαν κάποια που δεν ήμουν»
.«Πρέπει να λένε σε όλα τα κορίτσια όταν είναι μικρά πως είναι όμορφα, ακόμα κι αν δεν είναι».
«Εάν μπορείς να κάνεις μία κοπέλα να γελάει, μπορείς να τη βάλεις να κάνει τα πάντα».
«Δεν γνωρίζω ποιος εφηύρε τα ψηλά τακούνια, αλλά όλες οι γυναίκες του χρωστάμε πολλά!»
«Λατρεύω να κάνω πράγματα που οι λογοκριτές δεν θα 'περάσουν'».



Ένα έξυπνο κορίτσι φιλάει αλλά δεν αγαπάει, ακούει αλλά δεν πιστεύει και φεύγει πριν την αφήσουν».

«Oι ψευδαισθήσεις μου δεν είχαν τίποτα να κάνουν με το να είμαι μία καλή ηθοποιός, αφού ήξερα πόσο τρίτης ποιότητας ήμουν. Μάλιστα μπορούσα να νοιώσω την έλλειψη του ταλέντου μου, λες και ήταν φτηνά ρούχα που φορούσα από μέσα. Όμως, Θεέ μου, πόσο ήθελα να μάθω, να αλλάξω, να βελτιωθώ
Ήμουν σε ημερολόγιο, αλλά ποτέ στην ώρα μου

«Το Χόλιγουντ είναι ένα μέρος όπου σε πληρώνουν χίλια δολάρια για ένα φιλί και πενήντα σεντς για τη ψυχή σου. Το ξέρω επειδή απέρριψα την πρώτη πρόταση πολύ συχνά και συνέχισα να αρνούμαι τα πενήντα σεντς».
«Τα σκυλιά δεν δαγκώνουν ποτέ. Μόνο οι άνθρωποι»(πολύ σωστό)


«Ποιος είπε πως οι νύχτες είναι για να κοιμάσαι;»
«Ήξερα πως ανήκω στο κοινό και στον κόσμο, όχι μόνο επειδή ήμουν ταλαντούχα ή ακόμα και όμορφη, αλλά επειδή δεν άνηκα ποτέ σε κάτι ή σε κάποιον».
«Πολύ συχνά αρκεί να είσαι με κάποιον. Δεν χρειάζεται να τους αγγίξω. Ούτε καν να τους μιλάω. Ένα συναίσθημα περνάει ανάμεσα μας. Δεν είσαι μόνος».


«Τα αγόρια νομίζουν πως τα κορίτσια είναι σαν τα βιβλία. Εάν το εξώφυλλο δεν τραβήξει την προσοχή τους, δεν μπαίνουν
 στον κόπο να διαβάσουν τι υπάρχει μέσα».
'It's not true that I had nothing on. I had the radio on.' (αμετάφραστο για προφανείς λόγους)
Οι σύζυγοι είναι κυρίως καλοί ως εραστές όταν απατάνε τις γυναίκες τους».

«Ορισμένοι άνθρωποι έχουν υπάρξει αγενής. Εάν πω πως θέλω να ωριμάσω ως ηθοποιός, κοιτάζουν την σιλουέτα μου. Εάν πω πως θέλω να εξελιχθώ, να μάθω την τέχνη μου, γελάνε. Κατά κάποιο τρόπο δεν περιμένουν από μένα να είμαι σοβαρή σχετικά με τη δουλειά μου».
«Ο κόσμος έχει την συνήθεια να με κοιτάζει λες και είμαι κάποιο είδος καθρέφτη αντί για ένα άτομο. Δεν βλέπουν εμένα, αλλά βλέπουν τις ίδιες τις άσεμνες σκέψεις τους, και μετά κρύβονται κάτω από ένα ψεύτικο προσωπείο και αποκαλούν εμένα άσεμνη».

«Στην αρχή ήταν όλα αθώα και διασκεδαστικά, όμως όταν ο Μπίλι συνέχισε να γυρίζει τη σκηνή ξανά και ξανά, όλοι οι άντρες συνέχισαν να χειροκροτούν και να φωνάζουν «Κι άλλο, κι άλλο Μέριλιν - ας δούμε κι άλλο». Αυτό που υποτίθεται πως ήταν μία διασκεδαστική σκηνή, μετατράπηκε σε μία σκηνή σεξ».
(Από μία συνέντευξη του 1962 που παραθέσε ο Λος Μπάνερ στην Guardian, τον Ιούλιο του 2012). 


«Οι άντρες που πιστεύουν πως οι προηγούμενες σχέσεις μίας γυναίκας, μειώνουν την αγάπη τους για εκείνους, είναι πραγματικά ηλίθιοι και αδύναμοι. Μία γυναίκα μπορεί να ξεκινήσει μία καινούργια αγάπη με κάθε άντρα που αγαπάει, με την προϋπόθεση πως δεν είναι πάρα πολλοί
«Ένα κορίτσι ξέρει τα όριά της, όμως ένα έξυπνο κορίτσι ξέρει πως δεν έχει κανένα».
«Το σώμα είναι φτιαγμένο για να το βλέπουν, όχι να είναι όλο καλυμμένο»


«Είμαι εγωίστρια, ανυπόμονη και λίγο ανασφαλής. Κάνω λάθη, είμαι εκτός ελέγχου και μερικές φορές δύσκολη να με ελέγξεις. Εάν όμως δεν μπορείς να το κάνεις όταν είμαι στα χειρότερά μου, τότε σίγουρα δεν αξίζεις να με έχεις στα καλύτερά μου»
«Τι φοράω στο κρεβάτι; Μα φυσικά Chanel No. 5».

«Πιστεύω πως όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Οι άνθρωποι αλλάζουν έτσι ώστε να μπορείς να μαθαίνεις να τους αφήνεις, τα πράγματα πάνε άσχημα έτσι ώστε να τα εκτιμάς όταν πάνε καλά, πιστεύεις τα ψέματα έτσι ώστε με τον καιρό να μάθεις να μην εμπιστεύεσαι κανέναν παρά μόνο τον εαυτό σου, ενώ ορισμένες φορές τα καλά πράγματα γκρεμίζονται έτσι ώστε να δημιουργούνται τα καλύτερα».


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου