Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Νότης Σφακιανάκης:Η επεισοδιακή εμφάνιση στο «Ευθέως» & η απάντηση στη Βανδή (Video)

Νότης Σφακιανάκης
Ο Νότης Σφακιανάκης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Ευθέως» του ΣΚΑΪ, το βράδυ της Τετάρτης, σε μια επεισοδιακή εμφάνιση και συζήτηση με τον παρουσιαστή Κωνσταντίνο Μπογδάνο. Ο γνωστός τραγουδιστής, όπως ήταν φυσικό, έδωσε τις απαντήσεις του στη Δέσποινα Βανδή, τον Λάκη Λαζόπουλο και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, ενώ δεν ...
δίστασε να «λύσει» on air και τη διαφωνία του με τον παρουσιαστή, ο οποίος καθώς άφησε να εννοηθεί σχεδόν «εκβίασε» τον Νότη Σφακιανάκη ώστε να εμφανιστεί στην εκπομπή. 

Ο γνωστός τραγουδιστής σχετικά με την αποχώρηση της Δέσποινας Βανδή από το σχήμα στο νυχτερινό κέντρο «Έναστρον»σχολίασε: «Το ότι η Δέσποινα Βανδή συμπεριφέρθηκε έτσι αν με πείραξε; Το αφήνω στην κρίση σας. Εγώ δεν έπρεπε να είμαι εδώ σήμερα, αλλά με όλα αυτά που έγιναν χθες υποσχέθηκα να έρθω. Δεν ήθελα να είμαι εδώ. Όταν είχαμε μιλήσει, σου είχα πει πως αν κάνω συνέντευξη, μετά από κάποιο διάστημα, θα την κάναμε παρέα. Εφόσον, όμως, έδωσα τον λόγο μου… Εμένα ο λόγος μου είναι 12 συμβόλαιο υπογεγραμμένα. Αυτό. Όποιον αθετεί, λοιπόν, τη συμφωνία του διότι διαφωνεί με του άλλου τις ιδέες, το αφήνω στην κρίση σας», συμπληρώνοντας: «Αν διαφωνώ εγώ με τις ιδέες σου, τι θα σου κάνω; Δεν θα συνεργαστώ, ενώ έχουμε υποσχεθεί ο ένας στον άλλον ότι θα συνεργαστούμε; Δεν σε γνωρίζω; Ξέρω ποιος είσαι για αυτό και έχω συμφωνήσει να συνεργαστώ μαζί σου. Έμενα ένα μήνυμα μου έστειλε  και έτσι έληξε η συνεργασία. “Λυπούμαι πάρα πολύ, είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη, αλλά δεν μπορώ να συνυπάρξω σε ένα χώρο διότι συνέβησαν αυτά που συνέβησαν” ανέφερε το μήνυμα. Που δεν ξέρω και τι συνέβη…».


Ωστόσο, ο Νότης Σφακιανάκης απάντησε στις δηλώσεις του Λάκη Λαζόπουλου λέγοντας: «Εγώ δεν έχω καμία σχέση με το Υπουργείου Πολιτισμού. Οι άνθρωποι που έχουν αλισβερίσια με τις εκάστοτε κυβερνήσεις, παίρνουν επιδοτήσεις και τα ρέστα, λένε αυτά που λένε. Κι εγώ που δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά, εγώ που είμαι απόλυτα αντικαθεστωτικός και ανένταχτος, λέω αυτά που λέω. Δεν έχω φιλίες και γνωριμίες, μη τυχόν και τις θίξω», ενώ για όσα είπε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης συμπλήρωσε: «Συμφωνώ με το ότι ο καλλιτέχνης πρέπει να μιλά καλλιτεχνικά, κοινωνικά και όχι πολιτικά. Εγώ κοινωνικά μιλάω.  Συμφωνώ απολύτως μαζί του. Εγώ είμαι ενωτικός πάντοτε. Το λέει και το όνομα μου: Νότις/ενώτις». 


Ο Νότης Σφακιανάκης, μάλιστα, δεν δίστασε να λύσει μπροστά στην κάμερα τη διαφωνία με τον παρουσιαστή της εκπομπήςΚωνσταντίνο Μπογδάνο, ο οποίος από ό,τι ειπώθηκε πίεσε πολύ τον γνωστό τραγουδιστή για να εμφανιστεί στην εκπομπή, ενώ όταν εκείνος του είπε πως δεν επιθυμούσε τελικα να εμφανιστεί το βράδυ της Τετάρτης στο «Ευθέως», του απάντησε σχεδόν εκβιαστικά λέγοντάς του: «Θα δείτε τι θα πάθετε».

yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου