Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Dany Sanz: Η ψυχή της Make Up For Ever!


Ένα υπέροχο sucess story: Από την κουζίνα της στα 4 σημεία του πλανήτη!


Είναι petite και αεικίνητη, ντελικάτη και δυναμική, καλλιτέχνης και business woman: η Dany Sanz, η makeup artist που δημιούργησε ένα από τα πιο επιτυχημένα beauty brands στον κόσμο, την Make Up For Ever, επισκέφθηκε την Ελλάδα για ένα πολύ ενδιαφέρον event για τις beauty editors που διοργάνωσε η Sephora (όπου θα βρείτε αποκλειστικά τα προϊόντα μακιγιάζ της Make Up For Ever). Είχα την ευκαιρία να την συναντήσω προσωπικά, να μάθω πολλά για την ίδια και το δημιούργημά της και να φύγω γεμάτη από την θετική ενέργεια και την ζωντάνια της. Μια inspiring γυναίκα, πραγματικά! 

Όταν ξεκινήσετε να φτιάχνετε προϊόντα μακιγιαζ στην κουζίνα σας, είχατε φανταστεί ποτέ οτι θα έχουν αυτή την επιτυχία;

Ποτέ! Όλα ξεκίνησαν περίπου το 1980, όπου ως makeup artist δεν ήμουν ευχαριστημένη από τις αποχρώσεις και τις υφές που μπορούσα να βρω και έφτιαχνα τις δικές μου. Όμως δεν θα είχα κάνει τίποτε από όλα αυτά, αν δεν με πίεζαν οι μαθητές μου να κάνω τη δική μου επαγγελματική σειρά μακιγιάζ.
Από τη στιγμή που έκανα την αρχή δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω πίσω γιατί έχω μία εμμονή: ό,τι αρχίζω θέλω να το τελειώνω. Αυτό πιστεύω πως είναι το μυστικό της επιτυχίας του brand. 





Έχω ακούσει πως το logo της Make Up For Ever (τα φλογερά χείλη με το πινέλο ανάμεσά τους) έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία... 
Έχει μια υπέροχη ιστορία, πράγματι. Όπως είπα, οι μαθητές μου αφού με έπεισαν να κάνω τα δικά μου προϊόντα μακιγιάζ, στη συνέχεια επέμεναν να κάνω ένα brand, πράγμα που δεν είναι καθόλου εύκολο. Πήρα όμως την αποφαση να το κάνω. Ξεκινήσαμε με λίγα προϊόντα, που αμέσως ειχαν επιτυχία, αλλά δεν είχα brand ούτε logo. Οποτε με τους κοντινούς συνεργάτες μου, την ομάδα μου, καθίσαμε να σκεφτούμε πώς θα μπορούσε να λέγεται η σειρά. Μετά από πολλά, καταλήξαμε στο Make Up For Ever, οπότε έμενε να δούμε τι θα κάνουμε με το logo. Αν και είμαι ζωγράφος, δεν μπορούσα να το κάνω εγώ και, επιπλέον, δεν ειχα χρήματα για να το δώσω σε κάποιον άλλον. Έτσι επισκέφθηκα ένα βράδυ έναν φιλο μου illustrator και του ζήτησα να το φτιάξει επιτόπου. Δοκιμάσαμε να είναι μάτια, πρόσωπο, και καταλήξαμε πως μας αρέσουν τα χείλη- και έτσι καθιερώθηκε. Μόλις προσφατα το βελτιώσαμε ελάχιστα, αυτή τη φορά το δωσαμε σε ένα γραφειο αλλά έβαλα κάποιες τελικές πινελιές εγώ, όπως το σχήμα του πινέλου. 


Κάθε σεζόν έρχεστε με νέα looks και αποχρώσεις. Που αναζητάτε την έμπνευση;
Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Κοιτάζω παντού, είμαι πάντα σε επιφυλακή, μπορει να μιλάω με κάποιον και να κοιτάζω γυρω γύρω, ίσως είναι περιέργεια, δεν ξέρω. Οταν δω κάτι ενδιαφέρον, κάτι που θα κεντρίσει την φαντασία μου, σταματώ εκεί και το εξελίσσω. 

Και πώς αδειάζετε το μυαλό σας στο τέλος της μέρας;
Το βράδυ οταν πηγαίνω για ύπνο, ψάχνω στα κανάλια να βρω αστυνομικές σειρές. Τις λατρεύω γιατί με ξεκουράζουν, είναι οι μοναδικές στιγμές που δεν σκέφτομαι τίποτε άλλο, απλά χαλαρώνω. Δεν μιλάω, δεν κοιτάζω τριγύρω, ηρεμώ. 


Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα must have προϊόντα για το νεσεσέρ μας;
Δεν θα δώσω μια πρωτότυπη απάντηση: η μάσκαρα (γιατί πιστεύω πως τα μάτια είναι το πιο σημαντικό στο μακιγιάζ), το φον ντε τεν ή η πούδρα, το κραγιόν ή ένα gloss και το blush. Το blush είναι απααίτητο γιατί μπορείς αμέσως να αλλάξεις το σχήμα του προσώπου σου, και βέβαια, να δείχνεις πιο νέα και φρέσκια. Πάντως, δεν είναι απαραίτητο να έχεις ένα παραφουσκωμένο νεσεσέρ. 


Ποια είναι τα πιο κοινά λάθη που κάνουμε στο μακιγιάζ;
Θα έλεγα το χρώμα της βάσης. Παρατηρώ πως τις περισσότερες φορές οι γυναίκες επιλέγουν πιο σκούρους τόνους από αυτόν που τους ταιριάζει και δεν απλώνουν καλά το φον ντε τεν τους. Επίσης, βλέπω λάθη και με το eyeliner. Είναι πολύ της μόδας η γραμμή με eyeliner, όμως αν δεν ξέρεις να το χειριστείς και να κάνεις τη γραμμή που θα αναδεικνύει το σχήμα των ματιών σου, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου κολακευτικό. 


Αν είχατε ένα μαγικό ραβδάκι που θα μπορούσατε να φτιάξετε οποιοδήποτε προϊόν ονειρεύεστε, ποιο θα ήταν αυτό;
Θα ήθελα να κάνω ένα makeup εντελώς waterproof, να μην λερώνει καθόλου, να μην στεγνώνει την επιδερμίδα και να είναι άνετο- όμως αυτό είναι αδύνατον! Πίστεψέ με, ασχολούμαι με αυτό το project πολύ καιρό, οι συνεργάτες μου στα εργαστήρια πειραματίζονται με μόρια, χρωστικές και τεχνικές τελευταίας γενιάς, κιόμως είναι αδύνατον να φτιάξουμε ένα φον ντε τεν που να συνδυάζει όλες αυτές τις προδιαγραφές! 


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου