Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Πειρατεία, απώλεια/κλοπή δεδομένων: 1 στους 2 χρήστες ανησυχεί

Νέα παγκόσμια έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών ανησυχεί σχετικά με τους κινδύνους από τη χρήση πειρατικού λογισμικού
Την Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2010, η Microsoft δημοσίευσε τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας καταναλωτών, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 38.000 ατόμων από 20 χώρες σε όλο τον κόσμο, με θέμα τις αντιλήψεις τους σχετικά με το πειρατικό λογισμικό. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές, ανά τον κόσμο, πιστεύουν ότι...
η χρήση πειρατικού λογισμικού ενέχει σοβαρούς κινδύνους, καθώς οι τρεις στους τέσσερις συμφωνούν ότι δεν είναι τόσο ασφαλές όσο το αυθεντικό, ενώ ιδιαίτερα έντονες καταγράφονται οι ανησυχίες που αφορούν στην απώλεια δεδομένων και την κλοπή προσωπικών στοιχείων. Παράλληλα, στα αποτελέσματα αποτυπώνεται η συνολική αίσθηση σχετικά με την ανάγκη ανάληψης δράσης από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα εναντίον όσων εμπορεύονται πειρατικό λογισμικό.

Σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας που ανακοινώνουμε, το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν παγκοσμίως ανησυχεί σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση πειρατικού λογισμικού, ενώ το 70% αυτών δήλωσε ότι, όπως πιστεύει, το αυθεντικό λογισμικό είναι πιο ασφαλές, πιο σταθερό και ενημερώνεται πιο εύκολα. 

Εντούτοις, η ύπαρξη απομιμήσεων υψηλής ποιότητας στην αγορά καθιστά τη διάκριση του πειρατικού λογισμικού από το αυθεντικό μια συνεχή πρόκληση για τους καταναλωτές καθώς, όπως δείχνουν τα στοιχεία, η πλειονότητα των συμμετεχόντων στην έρευνα – ποσοστό 73% - απάντησε ότι θα επέλεγε αυθεντικό λογισμικό, αν είχε τη δυνατότητα επιλογής, αλλά λιγότεροι από τους μισούς πιστεύουν ότι θα μπορούσαν γενικά να αναγνωρίσουν το πειρατικό λογισμικό, αν ήταν απαραίτητο.

Αξίζει, ακόμα, να σημειωθεί ότι τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν το πρόβλημα που καταγράφεται επανειλημμένως στα παράπονα που υποβάλλονται μέσω του site «How to Tell» της Microsoft. Ειδικότερα, περισσότεροι από 300.000 καταναλωτές έχουν επισκεφθεί το εν λόγω site από το 2005, παρέχοντας λεπτομέρειες για το πειρατικό λογισμικό, το οποίο είτε άφησε εκτεθειμένους τους υπολογιστές τους, που προσβλήθηκαν από ιούς και κακόβουλο λογισμικό, είτε απλώς δεν δούλεψε, όπως διαφημιζόταν. Στις αναφορές καταναλωτών καταγράφονται ακόμα περιπτώσεις, όπου μετά την αγορά διαπιστωνόταν ότι το λογισμικό, αν και φαινόταν γνήσιο, τελικά δεν ήταν. 

Πρόσκληση σε δράση προς ιδιωτικό και δημόσιο τομέα

Παρά το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν περιστατικά εντοπισμού πειρατικού λογισμικού, υπάρχει η ανάγκη για ανάληψη δράσεων και από πλευράς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Συγκεκριμένα, το 65% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να αναλάβουν δράσεις, ενώ το 72% συμφωνεί ότι η βιομηχανία λογισμικού θα πρέπει επίσης να προχωρήσει σε επιπλέον ενέργειες. Επιπλέον, το 75% συμφωνεί ότι οι καταναλωτές έχουν ανάγκη από ενέργειες που θα τους προστατεύσουν από την ακούσια αγορά πειρατικού λογισμικού. 

Οι δράσεις της Microsoft για την καταπολέμηση της πειρατείας λογισμικού

Έχοντας ως προτεραιότητα τρία βασικά πεδία, συγκεκριμένα την εκπαίδευση, το σχεδιασμό του λογισμικού και την εφαρμογή του νόμου (Education, Engineering and Enforcement), η Microsoft κάθε χρόνο υλοποιεί ενημερωτικές δράσεις, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με το πώς να προστατευτούν, επενδύει σε νέες τεχνολογίες που κάνουν τη ανάπτυξη πειρατικού λογισμικού πιο δύσκολη, ενώ συνεργάζεται με κυβερνήσεις για την επιβολή του νόμου όσων δεν συμμορφώνονται. 

Αποκαλύπτοντας τα νέα αυτά στοιχεία, σε συνδυασμό με την Ημέρα Δράσης Καταναλωτών (Consumer Action Day), η Microsoft επιδιώκει την ανάδειξη αυτών των προσπαθειών. Στο πλαίσιο της ημέρας αυτής, η εταιρεία παρουσιάζει πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να προστατευτούν. Το υλικό είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://events.gr.msn.com/Windows-7/faces_of_piracy.aspx .

Επίσης, η Microsoft προτείνει στους καταναλωτές να ελέγχουν τη γνησιότητα του λογισμικού τους, κάθε φορά που πραγματοποιούν αγορές είτε μέσω Διαδικτύου είτε σε καταστήματα ή και όταν αυτό είναι προεγκατεστημένο στον υπολογιστή, χρησιμοποιώντας το ειδικό τεστ που θα βρουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.microsoft.com/genuine/default.aspx?displaylang=el . 

Σχετικά με την Ημέρα Δράσης Καταναλωτών

Η Microsoft διοργανώνει σε ετήσια βάση την Ημέρα Δράσης Καταναλωτών, αποσκοπώντας στην ενημέρωση του κοινού για το πρόβλημα του πειρατικού λογισμικού σε όλον τον κόσμο. Η φετινή Ημέρα Δράσης Καταναλωτών πραγματοποιήθηκε στις 17 Νοεμβρίου σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η Microsoft και είχε ως στόχο την ανάδειξη α) νέων τεχνολογιών που εμποδίζουν την ανάπτυξη πειρατικού λογισμικού, β) εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και υλικού που βοηθούν τους καταναλωτές να προστατευτούν και γ) της συνεργασίας της Microsoft με αρμόδιους φορείς επιβολής του νόμου, σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ημέρα Δράσης Καταναλωτών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.microsoft.com/presspass/presskits/antipiracy/ .

Σχετικά με τη νέα Έρευνα Καταναλωτών για το Πειρατικό Λογισμικό

Στις αρχές του φθινοπώρου, η Microsoft ανέθεσε στην εταιρεία ερευνών TNS τη διεξαγωγή μιας έρευνας με στόχο την καταγραφή των αντιλήψεων των καταναλωτών πάνω στο ζήτημα του πειρατικού λογισμικού. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 χώρες σε όλο τον κόσμο και απάντησαν 38.000 άνδρες και γυναίκες, ενώ τα τελικά αποτελέσματά της είναι διαθέσιμα ανά χώρα στη συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση:  http://www.microsoft.com/presspass/presskits/antipiracy/ 

Πώς οι Καταναλωτές μπορούν να αναφέρουν περιστατικά πειρατείας

Η συνδρομή των πελατών και των συνεργατών είναι ζωτικής σημασίας για τη νομική διεύθυνση της Microsoft που ασχολείται με το ζήτημα της πειρατείας, στην προσπάθειά της να προστατέψει όχι μόνο τους καταναλωτές από το πειρατικό λογισμικό αλλά και τους συνεργάτες της από τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Η Microsoft ενθαρρύνει όποιον καταναλωτή λαμβάνει ύποπτο λογισμικό να καλέσει την εταιρεία, στο τηλεφωνικό κέντρο κατά της πειρατείας, στον αριθμό 801 500 3000 ή να αποστείλει μήνυμα στο elpiracy@microsoft.com. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα γνήσια προϊόντα της εταιρίεας, την αδειοδότηση και τη σήμανση των προϊόντων διατίθενται στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα http://www.howtotell.com .


via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου