Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Milla Jovovich: Τι έχει στο νεσεσέρ της;



Μια από τις πιο όμορφες γυναίκες της showbiz αποκαλύπτει τα μυστικά του beauté της
Στο site Into The Gloss μίλησε η Milla Jojovich ενώ ήταν στις Κάννες και ανάμεσα στα άλλα αποκάλυψε πώς περιποιείται το πρόσωπό της, ποια είναι τα αγαπημένα της προϊόντα ομορφιάς, τι έχει στο νεσεσέρ της και ποιο στυλ μακιγιάζ προτιμάει (πάντως όχι το glam του red carpet)


«Ανέκαθεν φρόντιζα την επιδερμίδα μου από μέσα προς τα έξω. Πρέπει να προσέχεις τον εαυτό σου, τι τρως, τι πίνεις. Και βέβαια, υπάρχει και η στάνταρ πλευρά της καθημερινής περιποίησης, να καθαρίζεις το πρόσωπό σου, να το ενυδατώνεις και αν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις κάποιες θεραπείες και μασάζ, αυτό είναι επίσης πολύ καλό. Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν κάνω τέτοια, γιατί δουλεύω συνεχώς και ταξιδεύω- οπότεχρησιμοποιώ οπωσδήποτε srcub για να κρατήσω την επιδερμίδα μου φρέσκια. Και είμαι πολύ επιλεκτική με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ- επίσης πιστεύω πως πρέπει να χρησιμοποιούμε διαφορετικά προϊόντα, γιατί από τη στιγμή που η επιδερμίδα συνηθίσει σε κάποια φόρμουλα, αυτή σταματά να είναι τόσο αποτελεσματική. Αυτό που κάνω εγώ είναι το εξής: τη μια μέρα χρησιμοποιώ ένα είδος serum, την επόμενη ένα άλλο, τη μια μέρα έναν τύπο ενυδατικής την επόμενη αλλάζω με κάποια άλλη κρέμα περιποίησης. Προφανώς και πρέπει να χρησιμοποιείς ό,τι ταιριάζει στην επιδερμίδα σου απλά πιστεύω πως είναι καλό τα προϊόντα να εναλλάσσονται. Η L'Oréal Paris έχει ένα εξαιρετικό προϊόν, το Youth Code, που είναι η τελευταία λέξη της κοσμετολογίας αλλά σε προσιτή τιμή για κάθε γυναίκα. Είμαι πρέσβειρα της L'Oréal εδώ και δεκαοκτώ χρόνια περίπου. Έχουμε μια υπέροχη σχέση και είμαι περήφανη που είμαι κομμάτι αυτής της οικογένειας.


Όσο για το μακιγιάζ, βάφομαι κάθε μέρα αλλά ελάχιστα- και με αυτή την έννοια, το κόκκινο χαλί δεν είναι το καλύτερό μου. Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η Telescopic της L'Oreal Paris, γιατί μεταμορφώνει το βλέμμα μου και επίσης, όλη η σειρά σκιών Infallible της L'Oréal που έχουν τα πιο ωραία μεταλλικά pigments και μένουν σταθερές όλη μέρα. Συνήθως απλώνω τις σκιές με πινέλο αφενός γιατί τα χέρια μου ιδρώνουν πολύ αφετέρου γιατί το έχω συνηθίσει από μικρή. Στα χείλη, δεν είμαι μεγάλη fan των nude αποχρώσεων, προτιμώ τους γλυκούς τόνους του ροζ, όπως αυτούς που βρίσκω στην γκάμα των κραγιόν Color Riche, αλλά και το κόκκινο. Μερικές φορές μου αρέσει να φοράω μόνο μάσκαρα και λίγο κόκκινο κραγιόν στα χείλη και στα μάγουλα ενώ αρκετές φορές περνάω το χρώμα που μένει στο δάχτυλό μου στα μάτια μου, αντί για σκιά. Και βέβαια, δεν φεύγω από το σπίτι χωρίς concealer. Προτιμώ να έχει και λίγο κίτρινο μέσα, για να καλύπτω με αυτό τις κοκκινίλες στο πηγούνι και γύρω από τη μύτη μου, γιατί κάπνιζα χρόνια και έχω πολλά σπασμένα αγγεία. Αλλά πραγματικά, ένα ωραίο χρώμα στα χείλη είναι ιδανικό για όλες τις ώρες.»


1 σχόλιο: