Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ατάκες (Για γέλια)



-Θα βγάλω σαμπουάν για γκέι που θα λέγεται “stis” 

-Δεν το καταλαβαίνω,που είναι το αστείο; 

-Γατάκι…Η ετικέτα θα γράφει “shampoo stis”.




Καθε φορα που μου κανουν προσπεραση,με κοιτανε.Τοσο ομορφη...


“Αν φυγουμε απ το € θα περασουμε δυσκολα χρονια”. Γαμησε μας ρε φιλε,εγω εχω ζησει εποχες που εβγαινα απτο ιντερνετ για να παρουμε τηλεφωνο.



-ποια είναι η χειρότερη σος του κόσμου; 

- η Κολοσσός της Ρόδου.




Αν πάρεις ένα κοχύλι & το βάλεις στο αυτί σου μπορείς να ακούσεις τον ήχο των ανθρώπων πίσω σου, που λένε «τι κάνει ο μαλάκας με το κοχύλι;»

Όταν θες κάτι πολύ όλο το συμπαν συνομωτεί εδώ σε θέλω καρδιά μου. -Πάολα Κοέλιο.


Εχετε και εσεις φιλους που τους λες κοιτα λιγο διακριτικα πισω σου και γυριζουν την κεφαλα τους 360 μοιρες, σαν το κοριτσακι του εξορκιστη;





Εβαλα το πο%τσο μου πανω στη κουζινα και μετα στο κρεβατι, τον μετρησα κ ηταν ο ιδιος.Δεν ηταν δηλαδη Μικρος στο ματι και μεγαλος στο κρεβατι.




- Γιατί η πριγκίπισσα δεν παντρεύτηκε το βασιλόπουλο; - Γιατί τα έφτιαξε με το Σκλαβενίτη.



Για όποιον τρώει McDonald’s,να ξέρει οτι το αύριο προμηνύεται Mcαύριο…


Αν δεν είσαι ο κόμης Δράκουλας ή έστω ο Έρικ Καντονά, κατέβασε τον γιακά σε παρακαλώ. Φαίνεσαι γελοίος!



Κάπου στην Αλάσκα: -Πες μου κατηγορούμενε, που βρισκόσουν την νύχτα Νοεμβρίου-Απριλίου;

Ο δρόμος μου ήταν σκοτεινός και πάτησα κουράδια. Κι απ’ ό,τι μυρίζω δυστυχώς ήταν από γελάδια.


Σήμερα πήγα απο νωρίς στην αμμουδιά έχω θάψει 50 αχινούς και σε λίγο θα έρθουν οι ρακετιστες και έχω πρώτη θέση ξαπλώστρα …


Νόμος Μέρφυ 35529: Η πιο σκοτεινή σκηνή της ταινίας παίζει όταν πας να στρίψεις.


Oι γονείς μου με ξύπνησαν απ’τις 8,για να μου πουν ότι φεύγουν.Να θυμηθώ,τα βράδια να τους ξυπνάω στις 5 για να τους πω ότι γύρισα.



Στο μπόουλινγκ κάνω στράικ. Στον διπλανό διάδρομο.


Όταν δυο κάγκουρες διαφωνούν, συμβιβάζονται βρίσκοντας τη χρυσή αεροτομή.


6979892237 φορές θα στο πω,πως έχω διαγράψει τον αριθμό της!


‎1000 μλ-ΚΚΕ μας κάνουν ένα λίτρο ΚΚΕ;


Όσοι κάνετε λεύκανση στα δόντια μαζί με τροπικό μαύρισμα να ξέρετε ότι τερματίζετε το contrast…


Λέω στην ξαδερφη μου, 7.5 ετών, just in case. Και μου απαντάει, Justin Bieber for ever. Πάμε για λοβοτομή…


φιλος μου βρηκε στο δρομο 5 ευρω, τα πηρε, αγορασε μια μπουγατσα κι επαθε κοψιμο. το λες, και χεστηκε στο ταληρο.



Για να μπεις στο site του ΙΚΕΑ πρέπει να φτιάξεις την ιστοσελίδα μόνος σου.



μονάδα μέτρησης οδήγησης στην Ελλάδα η χριστοπαναγία ανά σεκόντ.



Έμεινα από μπαταρία στο κινητό και άρχισα να το βρίζω. Μήπως φορτιστεί συναισθηματικά.


Ντάξει δεν θέλω να σας εντυπωσιάσω ή τίποτα τέτοιο,αλλά μπορώ με τη δύναμη του μυαλού μου να λιώσω παγάκια.αρκεί να τα κοιτάξω για λίγα λεπτά.



(Source: zmputsam)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου