Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Ατάκες (again and again)



Aυτό που φοβόμαστε να χάσουμε άτομα που στην πραγματικότητα δεν είχαμε ποτέ,να το κοιτάξουμε κάποια στιγμή.



 Θεωρίες της Ράνιας #114

Η αγάπη είναι ένα θέατρο… Δεν ξέρεις αν ο άλλος σε αγαπάει ή παίζει καλά τον ρόλο του…


ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ: Δεν υπάρχουν πουτ@νες γυναίκες και μαλ@κες άνδρες…. Μία είναι η αλήθεια, Υπάρχουν ΑΔΕΙΕΣ ΨΥΧΕΣ και ΑΝΩΡΙΜΑ ΜΥΑΛΑ…!!



Ερωτευτείτε ρε να πάθουμε όλοι μαζί κατάθλιψη χειμώνας έρχεται. ..

θελει δυμαμη να λες αντιο… και μην μενεις εκει που δεν σε θελουν…



"Θέλω να βάλω
το δάχτυλο στο μυαλό μου
να ξεράσω
ό,τι άχρηστο έχει μέσα.
Το ίδιο θέλω να κάνω
και με την Ψυχή μου."
Σταύρος Καμπάδαης, Διαπόμπευση

"Αϋπνία: Η εκδίκηση του μυαλού για όλες εκείνες τις σκέψεις που απέφυγες να κάνεις την ημέρα"

αυτη ειναι οτι θελεις , εγω ειμαι οτι χρειαζεσαι...



Μου λείπουν μόνο όσοι δεν μπόρεσαν να είναι εδώ,όχι αυτοί που το διάλεξαν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου