Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015

15 πράγματα που θα καταλάβεις μόνο αν ΔΕΝ είσαι πρωινός τύπος

Αυτό που δεν μπορείς να ξυπνήσεις με τίποτα με το πρώτο ξυπνητήρι το πρωί; Αυτό.

1. Δεν ξυπνάς ποτέ με το πρώτο ξυπνητήρι.



Ποτέ.

2. Για αυτό αναγκάζεσαι να προγραμματίζεις τουλάχιστον 5 ξυπνητήρια, όλα με διαφορά TO ΠΟΛΥ 2-5 λεπτά.



Και πάλι το αν θα ξυπνήσεις είναι αβέβαιο.


3. Βάζεις ξυπνητήρι πάντα μισή ώρα νωρίτερα από την ώρα που πρέπει να ξυπνήσεις κανονικά



Αλλά τελικά, αφύπνιση μετά την αφύπνιση, ξυπνάς μία ώρα αργότερα.

4. Μισείς εκείνη τη φίλη σου που δείχνει τόσο χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια κάθε πρωί



Απλά.Την.Μισείς.

5. Δεν τρως ποτέ κανονικό πρωινό



Γιατί απλά ΔΕΝ προλαβαίνεις.

6. Υπολογίζεις από το προηγούμενο βράδυ πότε είναι το αργότερο που μπορείς να ξυπνήσεις

Για να μην χάσεις ούτε τον ύπνο σου ούτε το ραντεβού σου.

7. Σε εκνευρίζουν οι γονείς/φίλοι/συγγενείς που με το ξυπνάς αρχίζουν τις ερωτήσεις



Τι κρίμα που εσύ δεν μπορείς να αρθρώσεις λέξη ακόμα.

8. Βρίσκεσαι συνέχεια σε διλήμματα τύπου «Να ξυπνήσω πιο νωρίς για να λουστώ, ή δεν αξίζει να κοιμηθώ 15 λεπτά λιγότερα;»


Δεν αξίζει να κοιμηθώ 15 λεπτά λιγότερα.

9. Λες συνέχεια αυτό το ψέμα:





10. Πριν ΚΑΝ σηκωθείς από το κρεβάτι, χαζεύεις άσκοπα στο Facebook/Twitter/Instagram

11. Ξενυχτάς βλέποντας ταινίες/ στέλνοντας μηνύματα/ χαζεύοντας στο Pinterest χωρίς πολλές τύψεις.

Αλλά όταν έρχεται η ώρα να ξυπνήσεις, το έχεις ήδη μετανιώσει.

12. Νιώθεις περήφανη όταν ξυπνάς νωρίς για να κάνεις σημαντικά πράγματα




Αλλά κανείς δεν φαίνεται να σου το αναγνωρίζει. Poor girl.

13. Κοιμάσαι ξεκούραστη και ξυπνάς κουρασμένη



Πάντα.

14. Αποφεύγεις να κάνεις πλάνα για τα πρωινά του Σαββατοκύριακου

Ο ύπνος έχει προτεραιότητα.

15. Κάθε λεπτό παραπάνω ύπνου έχει σημασία



Βασικά κάθε δευτερόλεπτο παραπάνω ύπνου έχει σημασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου