Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Αποκλειστικό: Η Συνέντευξη της Britney στο Cosmopolitan πριν ακόμα κυκλοφορήσει!

Η Britney Spears, έδωσε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της στο Cosmopolitan! Το περιοδικό δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα αλλά παρ' όλα αυτά εμείς σας έχουμε αποκλειστικά τις φωτογραφίες από τη συνέντευξη αλλά και όλα όσα είπε η Britney μεταφρασμένα στα Ελληνικά!! Καλή απόλαυση!

Στα 28 της, έχει 5 νούμερο ένα Albums και μια ακόμα sold – out περιοδεία στην κατοχή της, αποδεικνύοντας ότι αυτή η Super Star είναι τώρα τόσο τέλεια όσο ήταν πάντα! Αυτή την περίοδο η Britney απολαμβάνει ένα διάλειμμα , αλλά έκανε μια εξαίρεση για το Cosmo!


Πρέπει να το παραδεχτούμε για την Britney! Δεν έκανε απλά ένα come back πέρυσι αλλά κυριάρχησε στο χώρο και κυκλοφόρησε ένα album με top 10 singles! Η περιοδεία που ξεκίνησε, η The Circus Starring Britney Spears , τερμάτισε ως η πιο επιτυχημένη περιοδεία της Βόρειας Αμερικής για το 2009 από solo καλλιτέχνη! Μετά από 97 συναυλίες σε ολόκληρο τον κόσμο, η Britney πέρασε το τελευταίο της βράδυ στην μεγάλη κορυφή τον Νοέμβριο και αποφάσισε να κάνει ένα break που άξιζε από την μουσική. Από τότε, ασχολείται με το ταλέντο της στην μόδα και σχεδίασε μια flirty.. σειρά ρούχων για τα Candie's! «Πέρασα πολύ καλά» μας είπε η Britney! «Δεν είχα σχεδιάσει ποτέ ξανά ρούχα και πραγματικά διασκέδασα την όλη διαδικασία».


Αυτή τη στιγμή, απολαμβάνει όσες περισσότερες οικογενειακές στιγμές μπορεί! «Τα πράγματα είναι ήσυχα τώρα» λέει. «Περνάω πολύ χρόνο στο σπίτι με τα παιδιά μου. Ξεκίνησαν μόλις μαθήματα karate, κάτι που το βρίσκω πάρα πολύ γλυκό» Είμαστε τυχεροί που την πήραμε για λίγο μακριά από τον 4χρονο Sean Preston και τον 3 χρονών Jayden James ώστε να φωτογραφηθεί για το Cosmopolitan και να απαντήσει σε διάσημα quiz μας!


Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής:


Φοβάμαι τη στιγμή που οι γιοί μου θα με ρωτήσουν: Πως γίνονται τα παιδιά.


Αν μπορούσα να φορέσω ένα είδος παπουτσιών για την υπόλοιπη ζωή μου, θα διάλεγα: Flip – Flops.


Το άγχος της σκηνής είναι κάτι που: Ακόμα με ενοχλεί.


Το αντικείμενο που θα ήθελα να έχω στην κατοχή μου από όσα έχω χρησιμοποιήσει για επαγγελματικούς λόγους: Το ροζ ιπτάμενο SUV από το Video Clip του Do Somethin'


Αν ένας άντρας θέλει να με κάνει να γελάσω, το μόνο που έχει να κάνει είναι να: Πέσει κάτω!


Αν οι γιοι μου έλεγαν ότι θέλουν να ασχοληθούν με το χώρο του θεάματος θα: Τους κλείδωνα μέσα στα δωμάτια τους μέχρι να γίνουν 30.


Η ιδέα του ότι θα κλείσω τα 30 σε ενάμιση χρόνο με κάνει να : Σκεφτώ την μέχρι τώρα ζωή μου.


Δίνω τον καλύτερό μου εαυτό όταν: Είμαι χορτάτη!


Το τηλεοπτικό πρόγραμμα που θα ήθελα περισσότερο να κάνω συμμετοχή είναι το: Gossip Girl.


Γεμίζοντας τα κενά!


Ακόμα κι αν έχω ήδη καταφέρει πολλά, συνεχίζω να κατακτώ περισσότερα γιατί: Ειλικρινά αγαπώ αυτό που κάνω και το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι, είναι τόσο διασκεδαστικό!

Το αγαπημένο μου fashion style όταν κάνω εμφανίσεις show είναι: Συναρπαστικό, διαφορετικό και πάντα ξεχωριστό!


Αλλά όταν δεν βρίσκομαι στη σκηνή είναι : Κολακευτικό και άνετο!


Νιώθω πιο δυνατή όταν: Δουλεύω.


Οφείλω την διάρκεια της καριέρας μου περισσότερο : Στην σκληρή δουλειά!


Το να έχω ανθρώπους να βγάζουν διαρκώς φωτογραφίες είναι κάτι : Που πάντα ήξερα ότι θα έρθει με την δουλειά που διάλεξα να κάνω.


Βρήκα ότι ένας υπέροχος τρόπος να συμφιλιωθείς με το άγχος πριν από το κάθε show είναι: Να πηγαίνω πέρα δώθε!


Όταν νιώθω ψυχολογικά πεσμένη, πάντα με διασκεδάζει : Ένας καφές και ένα παγωτό!


Το άτομο που η γνώμη του μετράει πιο πολύ για εμένα: Η οικογένειά μου.


Το τραγούδι που τραγουδάω ώστε να κοιμίσω τους γιούς μου είναι: Πάντα διαφορετικό.


Σε αυτή τη φάση της ζωής μου , αυτό που είναι το πιο σπουδαίο σε έναν άντρα για εμένα είναι: Η Προσωπικότητα.


Το πιο δύσκολο επίτευγμα που είχα κατά τη διάρκεια της μητρότητας ήταν να: Μάθω τους γιους μου να πηγαίνουν τουαλέτα!!


Εάν μια νέα performer με ρωτούσε για την συμβουλή μου, θα της έλεγα: Η ζωή είναι μικρή, διασκέδασε!


Το πιο ηρωικό ( το έσβησε και το άλλαξε σε φρικιαστικό )πράγμα που έχω κάνει ποτέ: Να σπάσω το γόνατό μου!


Ένα πράγμα που σε σχέση με τους άντρες και τις σχέσεις που θα ήθελα να ξέρω πριν από 10 χρόνια είναι: Να λες ότι θέλεις και να εκφράζεις αυτό που σκέφτεσαι!


Το ξέρω ότι είναι λίγο περίεργο αλλά πιστεύω πως: Είναι δύσκολο να μαγειρεύεις!


Η καλύτερη συμβουλή που μου έδωσαν ποτέ: Να είμαι ο εαυτός μου!

πηγή:tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου