Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Τα πιο κοινά ψέματα που λένε οι άνδρες



Την πεποίθηση, ότι οι γυναίκες λένε περισσότερα ψέματα από τους άνδρες, έρχεται να διαψεύσει μία νέα έρευνα. Σε δείγμα 3.000 ανθρώπων, οι επιστήμονες βρήκαν ότι ο μέσος Βρετανός λέει τρία ψέματα την ημέρα, δηλαδή 1,092 τον χρόνο.
Αντιθέτως, μία μέση γυναίκα φαίνεται ότι λέει σχεδόν δύο την ημέρα, περίπου 728 ετησίως. Εν τω μεταξύ, οι μαμάδες είναι τα πιο κοινά «θύματα», σύμφωνα με το μουσείο Φυσικής που διεξήγαγε την έρευνα.
Επίσης, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να νιώσουν τύψεις, εάν δεν πουν την αλήθεια, σε αντίθεση με τους άνδρες.
Τα πιο κοινά ψέματα που λένε οι αρσενικοί είναι:
1. Δεν ήπια πολύ
2. Δεν έχω τίποτα, είμαι καλά
3. Δεν είχα σήμα
4. Δεν ήταν και τόσο ακριβό
5. Είμαι στον δρόμο και έρχομαι

Τα πιο κοινά ψέματα που λένε τα θηλυκά είναι:
1. Δεν έχω τίποτα, είμαι καλά
2. Δεν ξέρω πού είναι, δεν το ακούμπησα
3. Δεν ήταν και τόσο ακριβό
4. Δεν ήπια πολύ
5. Έχω πονοκέφαλο


(VIA)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου