Τη χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, που θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως και τον Ευαγγελισμό, με ένα δισ. ευρώ εξετάζει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Στη συνάντηση του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη με τον πρόεδρός της Βέρνερ Χόγιερ
συζητήθηκε η ανάγκη να ξεκινήσει το έργο εντός του 2014, με τη δημιουργία εννέα σταθμών.
συζητήθηκε η ανάγκη να ξεκινήσει το έργο εντός του 2014, με τη δημιουργία εννέα σταθμών.
Οπως αναφέρει η Ημερησία, οι οριστικές αποφάσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) αναμένονται στις αρχές του 2014, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις που θα υλοποιηθούν τελικά. Πάντως, ο πρόεδρος της ΕΤΕπ υπήρξε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πορεία των έργων και υπήρξε ένθερμος για τη χρηματοδότησή τους.
Η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της Γραμμής 4, θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στον σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της «Αττικό Μετρό» οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός είναι οι εξής:
Ευαγγελισμός - Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
Ευαγγελισμός - Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
Άλσος Βεΐκου - Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 1 του Μετρό στον σταθμό Περισσός, δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.
Μαρούσι - Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στη Γ' φάση των επεκτάσεων, καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- μπει σε τροχιά η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου