Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

15 κορυφαίες ατάκες από τον Αλμπέρ Καμύ


 Ελεύθερος είναι εκείνος που μπορεί να ζει χωρίς να λέει ψέματα. 

Μη βαδίζεις μπροστά μου γιατί μπορεί να μην σε ακολουθήσω. Μη βαδίζεις πίσω μου γιατί μπορεί να μη σε οδηγήσω. Βάδιζε πλάι μου και γίνε ο σύντροφός μου. 

Για να είμαστε ευτυχισμένοι, πρέπει να μη μας απασχολούν πολύ οι άλλοι. 


Να αυτοκτονήσω ή να κάνω καφέ; 

Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. 

Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας. 

Σε τελευταία ανάλυση, χρειάζεται περισσότερο κουράγιο για να ζήσεις παρά για να αυτοκτονήσεις. 

Το σχολείο μας προετοιμάζει για τη ζωή σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει. 

Δεν μου αρέσουν τα μυστικά των άλλων. Με ενδιαφέρουν όμως οι εξομολογήσεις τους. 

Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος. 

Η παγίδα του μίσους είναι ότι σε δένει με τον χειρότερο εχθρό σου. 

Το να δημιουργείς είναι σαν να ζεις δυο φορές. 

Αγαπώ υπερβολικά τη χώρα μου για να είμαι εθνικιστής. 

Είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή μόνο αυτοί που δεν την έχουν ζήσει. 

Έχουμε εξορίσει την ομορφιά. Οι Έλληνες είχαν πάρει τα όπλα γι’ αυτήν.  


  Πηγή:www.lifo.gr

2 σχόλια: