Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ανδρέας Γεωργίου-Ελένη Βαΐτσου: Είναι ζευγάρι και στη ζωή; Τι λένε;

Α. Γεωργίου-Ε. Βαΐτσου: Είναι ζευγάρι και στη ζωή; Τι λένε;
Όλα όσα απαντούν για την φημολογούμενη σχέση τους

Ο Αχιλλέας και η Μελίνα ή κατά κόσμον Ανδρέας Γεωργίου κι Ελένη Βαΐτσου, το αγαπημένο τηλεοπτικό ζευγάρι της σειράς «Μπρούσκο», μιλούν στο «Down Town» Κύπρου και μεταξύ άλλων απαντούν στις φημολογίες για τη σχέση τους. τελικά είναι ζευγάρι και στη ζωή; Τι αποκαλύπτουν;

Έχετε μετρήσει πόσες ώρες περνάτε καθημερινά μαζί; 
Ελένη: Όχι, αλλά ξέρουμε πως τουλάχιστον 12 ώρες, σχεδόν κάθε μέρα, θα είμαστε μαζί. 
Ανδρέας: Μη σου πω ότι έχουμε κλείσει και 15ώρα και 17ώρα μαζί. Περάσαμε κι ένα ολόκληρο τριήμερο παρέα, όταν κάναμε γυρίσματα στο Λονδίνο. 
 
Ταιριάζετε καθόλου ως χαρακτήρες;
Ε. Σε αρκετά πράγματα, ώστε να υπάρχει μεταξύ μας μια ωραία ατμόσφαιρα και να βγαίνει προς τα έξω ένα καλό αποτέλεσμα. 
Α. Δεν έχουμε τόσα πολλά κοινά, αλλά νομίζω πως αυτό είναι και το ενδιαφέρον. 

Έτυχε να εκνευρίσει ποτέ ο ένας τον άλλον, δεδομένης και της κούρασης, λόγω των πολύωρων γυρισμάτων; 
Α. Βέβαια. Δυο-τρεις φορές, μάλιστα, πολύ έντονα. Έτσι είμαι, όμως, εγώ με τους φίλους και τους συνεργάτες μου. Όταν θυμώσω, θα θυμώσω κι όταν θέλω να πω κάτι, θα το πω. Είναι αληθινές οι σχέσεις που έχω με τους γύρω μου. 
Ε. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της κούρασης, όχι μόνο μεταξύ μας, αλλά και με το υπόλοιπο συνεργείο. Όταν δουλεύεις τόσες πολλές ώρες, είναι φυσικό, κάποια στιγμή, να ξεσπάσεις. Και τη δεδομένη στιγμή, οι πιο κοντινοί σου άνθρωποι, είναι οι συνεργάτες σου. 
Περιμένατε ότι διάφορα δημοσιεύματα θα υποστήριζαν πως είστε ζευγάρι και στην πραγματικότητα; 
Ε. Έχω συνηθίσει να χρεώνουν σχέσεις σε τηλεοπτικά ζευγάρια, απλώς στην περίπτωση μας δεν περίμενα να συμβεί τόσο γρήγορα. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι ακούστηκε κάτι τέτοιο από την πρώτη εβδομάδα που ήρθα στην Κύπρο, γιατί τότε δεν ήξεραν ούτε το όνομά μου. 
Α. Όπως είπε και η Ελένη, είναι φυσικό να συμβεί κάτι τέτοιο επειδή είμαστε τηλεοπτικό ζευγάρι. Εννοείται, όμως, ότι δεν ισχύει. Εγώ μετά από τόσα χρόνια, δεν ασχολούμαι. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, κάποιες φορές είναι εκνευριστικό. Όχι γιατί γράφουν, αλλά γιατί χρεώνουν σε μένα πως είμαι αυτός που το στήνει. 
 
Η επιτυχία που σημειώνει το «Μπρούσκο» του ΑΝΤ1, ξεπέρασε τις αρχικές σας προσδοκίες; 
Ε. Προσωπικά, στην αρχή, με απασχολούσαν άλλα πράγματα. Πρόκειται για την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά, οπότε το άγχος και οι προσδοκίες που είχα αφορούσαν αποκλειστικά εμένα. Βέβαια, ήλπιζα η σειρά να τα πάει καλά. Το περίμενα, κιόλας. Αλλά ακόμη και να μην είχε τόση μεγάλη επιτυχία, για μένα θα ήταν εξίσου σημαντική δουλειά. 
Α. Εγώ περίμενα ότι η σειρά θα πήγαινε καλά, διαφορετικά δεν θα την έκανα. Με τη σεναριογράφο Βάνα Δημητρίου είχαμε βάλει κάτω πολλές ιδέες για το πώς θα προχωρούσαμε τη συνεργασία μας. Από την πρώτη στιγμή, όμως, πίστεψα ότι το «Μπρούσκο» θα άρεσε στον κόσμο. Βγήκε ακριβώς όπως το είχα στο μυαλό μου, παρά τις κάποιες εκπτώσεις που χρειάστηκε να κάνουμε, μιας και ο χρόνος παίζει καταλυτικό ρόλο. Γι’ αυτό, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. 

Πάντως, Ανδρέα, τα τελευταία χρόνια, μετά από κάποιες τηλεοπτικές αποτυχίες, φαίνεται ότι βρήκες τελικά τον δρόμο σου… 
Νομίζω πως αυτό οφείλεται στο ότι έχω ωριμάσει, τόσο ως άνθρωπος, όσο και ως επαγγελματίας. Είμαι πιο προσεκτικός στις επιλογές μου και γενικότερα είμαι περισσότερο προσηλωμένος σε αυτό που κάνω.
 
Να υποθέσω ότι αισθάνεσαι δικαιωμένος…
Αν και πρέπει να είμαι ευχαριστημένος με αυτά που κάνω, ένας καλλιτέχνης που έχει ανησυχίες, νομίζω πως ποτέ δεν θα νιώσει δικαιωμένος. Θέλω να κάνω ακόμη καλύτερα πράγματα. 
Απ’ την άλλη, εσύ Ελένη, από την πρώτη σου τηλεοπτική δουλειά πέτυχες διάνα. Σε αγχώνει αυτό, με την έννοια ότι θέλεις και τα επόμενα τηλεοπτικά σου βήματα να είναι εξίσου πετυχημένα; 
Αν οι επόμενες μου δουλειές με καλύπτουν και θεωρώ ότι παίρνω κάτι μέσα απ’ αυτές, δεν θα έχω πρόβλημα αν δεν έχουν τέτοια μεγάλη απήχηση, όσο αυτή. Η αλήθεια είναι ότι το «Μπρούσκο» πάει τόσο καλά, που δύσκολα θα μπορώ να το συγκρίνω με κάποια άλλη δουλειά, εκτός του ότι θα είναι και διαφορετικές μεταξύ τους. Οπότε, αν με ευχαριστεί η δουλειά που κάνω, για μένα θα είναι μια προσωπική επιτυχία. 
 
Για πείτε μου κάτι άλλο. Εσείς βρεθήκατε ποτέ μπλεγμένοι σ’ ένα ερωτικό τρίγωνο, όπως ο Αχιλλέας και η Μελίνα; 
Ε. Όχι. Μπορεί να μην ξέρεις πώς τα φέρνει καμιά φορά η ζωή, αλλά επειδή γνωρίζω τον εαυτό μου, δεν θα έμπλεκα ποτέ. 
Α. Εγώ πάλι έχω βρεθεί, εν αγνοία μου. Μόλις το έμαθα, έφυγα. Στην προκειμένη, όμως, νομίζω ότι βρήκα και αφορμή, γιατί ήθελα να φύγω. 
Κάνετε ζήλιες όταν βρίσκεστε σε μια σχέση; 
Ε. Πιστεύω πως αυτό είναι λογικό, αν και εξαρτάται από το τι δικαιώματα σου δίνει ο άλλος. Εγώ είμαι ζηλιάρα, αλλά δεν το δείχνω. 
Α. Εγώ πάλι δεν είμαι καθόλου ζηλιάρης, σε σημείο που ο άλλος αρχίζει να ανησυχεί. 
 
Μέχρι πού θα φτάνατε για έναν έρωτα; Ξεπερνάτε τα προσωπικά σας όρια;
Ε. Δεν ξέρω. Νομίζω μέχρι να συμβεί αυτός ο έρωτας, δεν μπορείς να απαντήσεις. 
Α. Στο μυαλό μου υπάρχει μια μεγάλη σύγχυση μεταξύ του έρωτα και του ενθουσιασμού. Επειδή ενθουσιάζομαι πάρα πολύ εύκολα, μπορεί να κάνω πολύ ακραία πράγματα. Ξεπερνώ τον εαυτό μου. Δηλαδή, θα μπορούσα να ταξιδεύσω από το ένα άκρο της γης στο άλλο. Θα έκανα θυσίες για να είμαι μαζί με κάποια, έστω και για μισή ώρα. 
Όταν σας κάνουν κάτι, παίρνετε εκδίκηση; 
Ε. Όχι. Θέλω να πιστεύω ότι το σύμπαν θα πάρει εκδίκηση για μένα. Δεν μπαίνω καθόλου σε αυτή τη διαδικασία. Γενικότερα, όμως, στη ζωή μου όταν νευριάσω, κρατώ μούτρα, αλλά μόνο για μερικά λεπτά. Είμαι πολύ της στιγμής. 
Α. Κι εγώ συγχωρώ εύκολα. Η αντίδραση μου είναι να κοιτάξω τον άλλον στα μάτια και να του πω το πρόβλημά μου. Αν, βέβαια, φταίω και το αντιληφθώ, θα ζητήσω συγνώμη. Αν όχι, αφήνω τον άλλο μόνο του. Και συνήθως, σε βάθος χρόνου, όσοι μου έκαναν κακό, ήρθαν και μου είπαν ότι έκαναν λάθος. 
 
Ανδρέα, τις τελευταίες μέρες, η προσωπική σου ζωή απασχολεί και πάλι τα φώτα της δημοσιότητας. Λέγεται πως έχεις χωρίσει με την Ελευθερία Ελευθερίου. Ισχύει; 
Δεν θέλω να μιλήσω για την προσωπική μου ζωή. 

Πάντως, την τελευταία φορά, μου είπες πως σε ενοχλεί όταν ασχολούνται με την προσωπική σου ζωή. Εσύ, τι κάνεις για να την προστατεύσεις; 
Μέχρι ένα σημείο μπορείς να την προστατεύσεις, αλλά δεν μπορείς κιόλας να καταπιέζεσαι. Έχω αποφασίσει, όμως, όταν με ρωτάνε να μην απαντώ. Οπότε, το τι λέγεται και το τι γράφεται, θα ξέρω πως δεν βγήκε από μένα. Εκείνο που με ενοχλεί, όπως σου είπα και πριν, είναι να βγαίνουν θέματα και να βλέπω μετά σχόλια ότι είναι στημένα. Εγώ, ποτέ δεν επιδίωξα κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό και προτιμώ να μη μιλώ πια. Δεν είναι ότι δεν θέλω να μοιραστώ την προσωπική μου ζωή με τον κόσμο που με παρακολουθεί, αλλά το ότι μετά δεν θα μπορώ να το ελέγξω. 
Εσύ Ελένη, είσαι προετοιμασμένη πως αυτό είναι μέρος του «παιχνιδιού» της δημοσιότητας; 
Μα ήδη έχει ξεκινήσει και σε μένα. Έτσι και αλλιώς, βλέπω ότι αυτό πουλά. Με το που μπαίνεις στην τηλεόραση, ξέρεις ότι θα ασχοληθούν. Σε ένα μεγάλο βαθμό, θεωρώ πως μπορείς να διαφυλάξεις την προσωπική σου ζωή και να μην προκαλείς, γιατί λίγο-πολύ ξέρεις πού θα σε δουν και πού θα φωτογραφηθείς. Όταν, βέβαια, έχεις μια σοβαρή σχέση, πιστεύω πως δεν σε νοιάζει αν θα βγει προς τα έξω, γιατί ζεις αυτό που θες. 
 
Να υποθέσω πως στην παρούσα φάση, προτεραιότητα έχει η επαγγελματική σας ζωή; 
Ε. Ουσιαστικά, στην παρούσα φάση, η ζωή μου είναι τα γυρίσματα. Περνώ τόσες πολλές ώρες εκεί, που δεν μπορώ να εστιάσω πουθενά αλλού. 
Α. Και σ’ εμένα έχει προτεραιότητα η δουλειά μου και το ξεκαθαρίζω πάντα στις σχέσεις μου. Ωστόσο, έτυχε να φύγω απ’ την Κύπρο το πρωί και να επιστρέψω το βράδυ, για να περάσω χρόνο με τον άνθρωπό μου. 

Βρε Ανδρέα, γίνεται να «κλέβεις» γυναίκα από τον Τότσικα, έστω και για τις ανάγκες μιας σειράς; 
(γέλια) Αυτό λέει το σενάριο. Νομίζω, όμως, ότι έτσι δίνεται και το μήνυμα πως δεν είναι θέμα εμφάνισης, αλλά χημείας. Άλλη χημεία έχει η Μελίνα με τον Αχιλλέα και άλλη με τον Σήφη.
 
Πάντως, κι εσύ δεν πρέπει να έχεις παράπονο γιατί, απ’ ό,τι ακούω, στην Ελλάδα έχεις μεγάλο σουξέ. 
Νομίζω ότι πάντα το φρέσκο έχει άλλη χάρη. Στην Κύπρο, όμως, πιστεύω πως έχει μεγαλύτερη πέραση ο Τότσικας. Με τον Αποστόλη είμαστε χρόνια φίλοι και είμαι κι εγώ θαυμαστής του. Τον θαυμάζω και ως άντρα και ως προσωπικότητα. Είναι ένα μεγάλο μωρό. Και τον αγαπώ πάρα πολύ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου