Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Αστείες Ατάκες (από twitter)

- Συγγνώμη, πού είναι τα βούτυρα;
- Στον τρίτο διάδρομο. Ποιο θα θέλατε; - Αυτό της διαφήμισης που γελάνε. Με την κόκα.


Ακούω να κορνάρουν. Σκέφτομαι. Ποιος μαλάκας? Κορνάρουν πιο πολλοί Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο. Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ???




Η Adele λεει ''someone like you'' , οι πρωην μου λενε ''nobody like you''



Πώς τον θες τον καφέ; -3 ζάχαρη,γάλα, ομελέτα, φυσικό χυμό και 2-3 κρουασάν.



Κάποιοι βασικοί κανόνες όταν θέλετε να στείλετε μαζικά SMS ή e-mails. 1.MH.



Τίποτα πιο χαλαρωτικό απο την στιγμή που γυρνάς στο σπίτι και αφήνεις την κοιλιά ελεύθερη.



Πήγα στο διαιτολόγο και μου λέει πρέπει να κόψεις το ψωμί. Ρε τι είναι αυτοί ρε; Αυτό έλειπε να το τρώω έτσι ολόκληρο το καρβέλι.



Όλοι έχουμε ένα χάρισμα..εγώ ας πούμε έχω ένα παλιό ραδιοφωνάκι για χάρισμα.



Έτσι όπως χρησιμοποίησα το ελαιόλαδο προχθές το βράδυ, σταμάτησε να είναι παρθένο.



Έδειξα στον τρίχρονο ανιψιό μου ένα smart & του είπα ότι όταν μεγαλώσει θα του το πάρω. Έβαλε τα κλάματα, θέλει αληθινό αμάξι είπε.



Εμένα ποτέ θα με φωνάξει ο Ρουβας στο "Ηρωες Ανάμεσα μας" που κάθε φορά πριν βάλω το μπουκάλι με το νερό στο ψυγείο το γεμιζω?



-Με ειπε gay. -Και τι του είπες; -It's Britney bitch.



Εχω νευρα οταν εχω περιοδο,οταν περιμενω περιοδο,λιγο μετα την περιοδο, οταν εχω ωορρηξια, λιγο πριν την ωορρηξια και λιγο μετα. Ορμονες.



- Καλησπερα σας απο την Vodafone σας τηλεφωνουμε... - Πολυ καλα ξυπνησα και σημερα παιδια, να στε καλα ευχαριστω...



- Γεια σας, τι θα θέλατε; - Ένα φιλέτο - Τι φιλέτο θα θέλατε; - Ό,τι να'ναι, δεν κάνω φιλετικές διακρίσεις...



-Γιατί χαλάς τόσα λεφτά παιδάκι μου? -Παίρνω ναρκωτικά ρε μάνα -Ωραία γιατί νόμιζα οτι τα έχεις μπλέξει με καμία και στα τρώει



Έτρεχα στο πάρκο και μου λέει μια τύπισσα : - Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου; - Γιατί της λέω, έκλεψες και εσύ το περίπτερο;



Εκανα μια εβδομάδα δίαιτα και το μόνο που έχασα ήταν το χαρτί που την είχα γραμμένη.



-Έχω ωροσκόπο υδροχόο. -Και ζώδιο; -Δεν πιστεύω στα ζώδια



Το μόνο που πηδάω τελευταία είναι το "απ το ένα θέμα στ άλλο"



-Άντε παιδί μου,σήκω 7.30 πήγε. -7.30 ώρα μαμάς ή ώρα Ελλάδος;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου