Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

I'm Back..!!

Είχα την εντύπωση πως είχαν περάσει τουλάχιστον καμιά εικοσαριά μέρες απο τότε που προέκυψε ένα προβληματάκι με το τροφοδοτικό του φορτιστή του laptop μου και δεν είχα τη δυνατότητα να σερφάρω..
τελικά ήταν 7(οι μέρες), ναι κατάφερα να επιβιώσω για 7 ολόκληρες μέρες χωρίς pc!!'Ηταν μια πραγματικά οδυνηρή εμπειρία...
Ένιω8α σα να ζούσα πίσω από τον ήλιο!
Σήμερα νιώ8ω πως αναστή8ηκα!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ PC ΜΟΥ!!!!
(Να'σαι καλά ρε Στέφανε!Χίλια Thnx!!)
I'm back και δεν τη ξαναπατάω,έχω βάλει μυαλό...(έτσι πιστεύω τουλάχιστον..)

P.S ελπίζω να σας αρέσει το κομμάτι,είναι απ'τα αγαπημένα μου :)

7 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxa ναι!Καλή εβρομάδα και σε σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμμμ....., λιγο δύσκολο να βάλεις εσυ μυαλό..., αλλά τεσπα..! :D
    Όντως, να'ναι καλά ο Στέφανος!!
    Σε έσωσε από σίγουρη κατάθλιψη! εχεχεχεεχεχε..
    το κομματάκι, πολύ καλό ζουζού μου!!!
    ...αντε, ααααντε να πάμε και σε καμιά άλλη συναυλιούλα, να πορωθούμε πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά δν είπα ότι έβαλα γενικά μυαλό,στη συγκεκριμένη περίπτωση εννοούσα...
    γιατι γενικότερα... αααα...
    ξέρεις εσύ τι να σου λέω τώρα....

    ναι χρειάζομαι επιγόντως συναυλία και σουβλάκια με σος και κομμένη πίτα στο Γκάζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα....
    με την αναρτηση σου μου θυμισες τον εαυτο μου......
    κ εγω αν για μια εβδομαδα δεν ειχα pc θα τρελαινομουν...
    σε καταλαβαινω απολυτα!!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή