Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Ο Κύκλος της Ζωής... Ενός Εισιτηρίου metro


 






*Αυτό το υπέροχο postάκι το ανακάλυψα σε αυτο το blog και αποφάσισα να το διαδώσω κι εγώ μέσα από το δικό μου blogaki :)

Σήμερα το βράδυ μπήκα στον ηλεκτρικό σταθμό Ταύρου και τη στιγμή που πάω να ακυρώσω το εισητήριό μου βλέπω πάνω στο ακυρωτικό μηχάνημα 3 μειωμένα εισητήρια ακυρωμένα μισή ώρα πριν. Δυστυχώς δεν έχω φοιτητική κάρτα (τα φοιτητικά είναι δυστυχώς χρόνια που αφήσαμε πλέον καιρώ πίσω μας) οπότε τα άφησα. Η σκέψη μου καρφώθηκε όμως...

Βγαίνοντας περίπου μισή ώρα μετά, μπορεί και να'ταν παραπάνω με τα έργα στον ηλεκτρικό, στην Εθνική Άμυνα έχω το εισητήριο στο χέρι και με τρώει να με αποχωρηστεί και να συνεχίσει να ζει. Πετυχαίνω ένα ζευγάρι λίγο πριν να ακυρώσουν.

"Το θέλετε?"
"Ω! Ευχαριστώ πολύ φίλε!"
"Να'σαι καλά" :)

Σύντομα, ευχάριστα και με ένα χαμόγελο νιώσαμε καλά για τον συνάνθρωπό μας, ο ένας εξοικονόμησε 1 euro και ο άλλος έμεινε/έμεινα με μια παράξενα ευχάριστη ικανοποίηση.

Είτε αφήνοντας το εισητήριό σας πάνω στο ακυρωτικό μηχάνημα είτε παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής του δίνοντάς το χέρι με χέρι κάποιος θα χαμογελάσει. Γιατί στην πίεση της εποχής μας είναι που η ανθρωπιά και η συνεργασία αποκτά μεγαλύτερη αξία.

Για όσους είναι facebook-friendly ξετρύπωσα και αυτά τα groups:
Μην πετάτε τα εισιτήρια του Μετρό , Ηλεκτρικού.. (απ'όπου πήρα και τη φωτογραφία του άρθρου) & Ανακύκλωση Εισιτηρίων ΟΑΣΑ - Recycling Tickets of OASA.

Καλές διαδρομές σε όλους!

13 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το εγκάρδιο "Ευχαριστώ πολύ φίλε!" είναι τα πάντα όλα. Σου δίνει φτερά να συνεχίσεις!
    Thanx που το διαδίδεις ANGELA :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορει να δειχνει κοινωνικα "ορθο"
    αλλα ειναι καθαρα αντικοινωνικο
    γιατι χωρις χρηματα (εισιτηρια) δεν θα γινουν νεοι σταθμοι δεν θα γινουν επεκτασεις.
    οι αταβιστικες ενεργειες δεν ειναι παντα σωστες..
    σκεφτειτε και αυτο και καντε οτι θελετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το metro είναι έργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Ελληνικό Δημόσιο.
    (πηγή: Αττικό Μετρό)

    Τα κονδύλια που παρέχονται δεν έχουν ως κριτήριο τα έσοδα από τα εισιτήρια αλλά την ανάγκη πληθυσμιακής κάλυψης.
    Οπότε η όποια μείωση εισιτηρίων δεν περιορίζει επεκτάσεις του δικτύου.

    Αυτό που σίγουρα κάνει είναι να μειώνει τα έσοδα του δημόσιου ταμείου (που δέχεται μεγάλο πλήγμα καθημερινά από τα ίδια τα δημόσια πρόσωπα).
    Σε τελική ανάλυση όμως αυτό που προτείνουμε είναι να χρησιμοποιούμε στο μέγιστο ένα προϊόν που έχει αγοραστεί, μένοντας μέσα στα ορισμένα από το νόμο πλαίσια.

    just my 2 cents που λένε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @zoo
    χρηματοδοτουμενο δεν σημαινει και πληρως καλυπτωμενο...
    σου ειπα και παλι ειναι αντικοινωνικο και αταβιστικο
    δεν κερδιζει κανεις τιποτα ....

    get your dime... back
    ΥΓ
    και το ΜΕΤΡΟ ειναι εταιρεια και αν δεν εχει εσοδα θα ριμαξει και θα απολυσει
    αλλα τι σας νοιαζει; σεις ακτιβιστες του καναπεως ειστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ'ότι βλέπω πήρες άσχημα τον τόνο της προηγούμενης απάντησής μου. Μάλλον έπρεπε να συμπληρώσω τις προτάσεις μου με ανάλλογα smilies, κάτι που δεν έκανα :)

    I give a dime γι'αυτά που λες, και ας μου την πετάς πίσω. Αλλά δεν απαντάς με επιχειρήματα και αυτό είναι που δεν με πείθει. Όπως και να'χει, πάντα χαίρομαι να ακούγεται και η αντίθετη άποψη :) Δίνει ευκαιρία σε όλους μας να σκεφτούμε και ίσως να αναθεωρήσουμε κάποιες αρχικές σκέψεις.

    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι ισως δεν καταλαβα το πνευμα τοθ σχολιου σου...;-)

    δεν υπαρχουν επιχηρειματα για τη παρακινηση σε μη νομιμη πραξη...
    οσο και αν δε το διχνει ειναι προτροπη για κλοπη... δυστυχως!
    δεν μπορω να δεχτω την οποια παρανομια απο οπου και αν προερχεται... αλλιως ακυρωνουμε το συνταγμα μας και τους νομους μας, αρα και τη Δημοκρατια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστό, το να μην χρησιμοποιείς εισιτήριο είναι σίγουρα κατακριτέο, όπως και το να λειτουργείς ενάντια στους κανόνες που έχει θέσει όποιος φορέας έχεις επιλέξει να χρησιμοποιήσεις :)

    Το να μεταβιβάσεις όμως το εισιτήριό σου σε κάποιον άλλον όσο αυτό ισχύει γιατί είναι παράνομο? Απ'όσο ξέρω δεν υπάρχει σχετική οδηγία ή κανονισμός από την ίδια την εταιρία. Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν επεμβαίνουν καν οι εργαζόμενοι του metro όταν μια τέτοια κίνηση πέφτει στην προσοχή τους. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν ειναι ευκολο να καταλαβεις την διαφορα γιατι δεν ξερεις τον νομο
    το καθε εισητιριο τρενου, πλοιου αεροπλανου μετρο λεωφορειου ειναι προσωπικο και δεν μεταβιβαζεται...
    μπορει για παραδειγμα καποιος κακοβουλος να πει οτι του το πουλησες με το οποιο αντιτιμο εκει να δεις μπλεξιμο...
    φιλε μου δεν ειναι νομιμο και ειναι κοινωνικα αναρμοστο
    κανε σταυροφορια για Δωρεαν μετακινηση των απορων και των μεγαλης ηλικιας συμπολιτων μας αγορασε εισητιρια και χαρισε τα αλλα να το μεταβιβασεις αφου εχει ακυρωθει δεν μπορεις... ειναι παρανομο..

    και κανουν τα στραβα ματια για δυο λογους
    Α) γιατι ειναι λιγες περιπτωσεις
    και
    Β) γιατι ειναι Ελληνες και μην παρεξηγησεις το δευτερο ειναι απλα θεμα νοοτροπιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :D
    ok, δεν γνώριζα ότι υπάρχει νομοθεσία που να καλύπτει όλα τα είδη εισιτηρίων :)
    Θα μείνω λοιπόν στην ικανοποίηση που μου άφησε η κίνηση αλλά δεν θα το κάνω και συνήθειο ;p
    Σταυροφορία ποτέ δεν ήταν, απλά μοιράστηκα την εμπειρία μου με όποιον έριξε μια ματιά στο blog μου. Κάπως έτσι υποθέτω πως και η ANGELA το διέδωσε.

    Νομίζω ότι η κατάληψη του ροζ τοίχου της έφτασε στο τέλος γι'αυτό το topic :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τρομερά καλή ιδέα, ενάντια στη κρίση, τη φτώχεια και τον ΗΣΑΠ, ΟΑΣΑ, ΜΕΤΡΟ κτλ.

    χαχαχαχα τώρα που το σκέφτομαι αμα την εφαρμόζαμε όλοι θα έβλεπαν κατακόρυφη μείωση στην πώληση εισητήριων χωρίς όμως μείωση στο επιβατικό κοινό και θα έτριβαν τα μάτια τους. θα αναρωτιόντουσαν τι στο καλό γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. JEREIS OTI AMA SE PIASOUN PAS ISOBIA KAI TROS PROSTIMA ME BASI TOUS OROUS CRISEIS TOU METRO A.E KAI TIN NOMO8ESIA TIS AITERIAS GIA AUTO POTE MA POTE MIN DINETE KAI MIN PERNETE EISITIRA GIATI AMA SAS KARFOSOUNE,,,,,,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1on XALARWSE!! eipame oxi kai isovia den eisai da kai eglhmatias..
    kai egw synhthws den dinw xeri me xeri to eishthrio mou to afhnw diakritika panw sto mhxanhma pou akhrwnoume ta eishthria...
    kai pros ekplhksh mou syniditopoiw pws to kanoun polloi,kathe fora pou xrhsimopoiw ton hlektriko!
    Thn eikona pou vlepete sto ar8ro mou egw thn vlepw ka8hmerina...

    ΑπάντησηΔιαγραφή