Με την έξαρση των social media, όπως είναι αναμενόμενο το advertising
spending σε αυτά τα μέσα μεγαλώνει, καθώς όλο και περισσότεροι marketers
και διαφημιστές αποφασίζουν να εντάξουν το digital στην επικοινωνιακή
στρατηγική που σκοπεύουν να ακολουθήσουν για τα brands τους.
Σύμφωνα με μελέτες, όταν ερωτήθηκαν marketers για το πως θα κατανείμουν τα resources τους στο digital marketing, το 40% από αυτούς απάντησαν πως σχεδιάζουν να επενδύσουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους στο social media marketing. Ακολουθεί το mobile marketing, τα marketing analytics και το email marketing. Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που μέσα στις πρώτες επιλογές ενός marketer
βρίσκονται οι συγκεκριμένες ψηφιακές ενέργειες. Πλέον, είναι σαφές πως... μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εκτίθεται σε πολλών ειδών online
πλατφόρμες, όπου και ξοδεύει μεγάλο μέρος του ελεύθερου και μη χρόνου
του. Έτσι είναι επόμενο, στο marketing plan κάθε
εταιρίας να συμπεριλαμβάνεται το social, mobile και email marketing,
αφού κάθε ένα από αυτά προσφέρει διαφορετικά σημαντικά οφέλη και
«αγκαλιάζει» με το σωστό τρόπο το target audience του εκάστοτε brand.
Social Marketing
Αντί του παραδοσιακού μοντέλου marketing, το social marketing
επιτρέπει σε όσους το εφαρμόσουν να απευθύνονται σε πολύ πιο
στοχευμένο κοινό, που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που
παρέχουν. Αυτό είναι το βασικότερο asset του, μιας και όσο πιο
στοχευμένη είναι μία καμπάνια τόσο πιο αποτελεσματική είναι και τόσο πιο πολύ αυξάνονται οι πιθανότητες δημιουργίας ενός loyal community.
Mobile Marketing
To mobile marketing, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι το μέλλον αφού η πλειοψηφία των χρηστών έχουν μετακινηθεί και προτιμούν πλέον για τη σύνδεσή τους στο internet τις mobile συσκευές. Έτσι, εκτός του ότι κάθε site και καμπάνια οφείλουν να είναι mobile-friendly,
είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν στρατηγικές mobile marketing για τη
στόχευση του συγκεκριμένου κοινού με πρωταρχικό στόχο να παρέχεται το
καλύτερο δυνατό user experience.
Email Marketing
Τo email marketing γνωρίζει κι αυτό άνθηση κυρίως λόγω της πιο προσωποποιημένης φύσης του, καθώς το σωστό και δυναμικό περιεχόμενο ενθαρρύνει το κοινό να επικοινωνήσει και γενικότερα να αναπτύξει μία πιο interactive συμπεριφορά απέναντι στο brand.
Marketing Analytics
Ας μην ξεχνάμε όμως και τα marketing analytics, καθώς χωρίς αυτά δε θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε
την απόδοση όλων των παραπάνω digital κινήσεών μας. Τα analytics μας
εξασφαλίζουν τα data που είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της
απόδοσης μίας ενέργειάς μας, για τη συλλογή feedback, όπως και για να
εστιάσουμε σε τυχόν ελλείψεις ώστε να τις βελτιώσουμε. Ωστόσο, σίγουρα η χρήση του digital αποτελεί μία πρόκληση. Κυρίως
επειδή όποιος το εφαρμόζει θα πρέπει να είσαι σε θέση να εντοπίζει τα
πιο “relevant” δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι
απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρεται στο κοινό μία περισσότερο
personalized εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει σε δύο επίπεδα. Αφενός, το
κοινό πλέον είναι περισσότερο απαιτητικό και έχει μειωμένη ανοχή, άρα
περιμένει να δει κάτι που το ενδιαφέρει και του παρέχει κάτι το ξεχωριστό. Αφετέρου, με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται το πολυπόθητο engagement και το brand advocacy από τους ίδιους τους χρήστες. Καταλήγουμε λοιπόν πως όταν το κοινό αντιλαμβάνεται ένα μήνυμα ως προσωπικό δεν το εκλαμβάνει ως διαφήμιση.
Κρατώντας αυτό στο μυαλό και χρησιμοποιώντας σωστά τα παραπάνω «χρυσά
εργαλεία» του digital marketing, κάθε marketer βρίσκεται πιο κοντά στην
επίτευξη των εταιρικών του στόχων. via
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου