Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Τα “κουφά” του 11888


Τηλεφωνητές της γνωστής υπηρεσίας πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου διηγούνται απίστευτα τηλεφωνήματα που δέχτηκαν…

- Θέση 42, καληµέρα σας.

- Θα ήθελα τα Laser Line Clinics, τα ινστιτούτα αισθητικής.

- Για ποια περιοχή; - Ε, τα κλασικά… πόδια, μασχάλες, μπικίνι… (φυσικά εµείς εννοούσαµε πόλη ή περιοχή πόλης!)



- Θέση τάδε, καληµέρα σας.

- Θα ήθελα τον κύριο Παπαδόπουλο.

- Το μικρό; - Μέσα είναι! Κοιµάται!



- Θέση τάδε, καληµέρα σας

- Γεια σας, θέλω το σχολείο στην στροφή.

- Ποιο σχολείο είναι στην στροφή, κυρία μου; Σε ποια πόλη είστε;

- Το σχολείο, καλέ! Εδώ στην στροφή, πιο κάτω!

- Ναι, κυρία μου, αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια οδό είναι το σχολείο; Έστω, τι σχολείο είναι; Δηµοτικό, γυµνάσιο; Και σε ποια πόλη;

- Καλά, ποιο είναι στην στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ σχολείο δεν πήγες;;; (τελικά ήταν το 2ο Γυµνάσιο Τρικάλων…



- Καλησπέρα, θέση τάδε

- Βρε, κορίτσι μου, καληµέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;

- Βεßαίως, πείτε μου για ποια πόλη

- Εγώ είµαι στην Θήßα. Και κατά τις 12 έßαλα κατσικάκι στο φούρνο. Θα ‘χει γίνει µέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ’ την Αθήνα;;;



- Καληµέρα, θέση τάδε

- Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο, αστυνοµικό, στην Θεσσαλονίκη.

- Στην Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνοµα καταχωρηµένο

- Είναι ανάγκη, να το βρεις!

- Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι, αλλά όχι Ευάγγελος αστυνοµικός..

- Ψάξε με άλλο αυτόµατο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε! Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα…. Ο τύπος να τα ‘χει πάρει και να φωνάζει μες στ’ αυτί μου.

- Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;

- Να δεις και να το βρείς! Ανάγκη λέµε! Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, Δυτική και Ανατολική.

- Δεν υπάρχει, κύριε αυτό το όνοµα! Θέλετε κάποιο άλλο, κάποιον συγγενή; Δεν μπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολύ ώρα στην γραµµή!

- Όχι, δεν χρειάζεται! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ !!! Απλά έχω κάνει το νούµερο μου απόρρητο και ήθελα να δω μήπως μ’ έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!



- Καλησπέρα, θέση 18

- Θέλω τον γιο μου!

- Πού βρίσκεται ο γιος σας; - Στο Αλιßέρι! Άντε, γρήγορα!

- Τ’ όνοµά του; - Και τι σε νοιάζει εσένα;

- Πώς θα βρω το τηλέφωνό του χωρίς όνοµα, κυρία μου;

- Ναι, ναι! Σας ξέρω εσάς, παλιό-π**τάνες! Θέλετε να τον τυλίξετε για το διαµέρισµα!

5 σχόλια:

  1. kala, milame exw liwsei sto gelio..
    an einai kaneis kai pernaei katw apo to spiti mou, standar 8a me exei akousei!!! pw pwwww...
    8a koufana akomh kai ton rock-a apo apenanti!! 0ax00xaa0xax0
    kala, na pa8ei! den ton lupamai auton! antexoun ta aftia tou.. edw antexoun ta dika mou, pou ka8e mera dinei "sunaulia" spiti tou!
    na'sai kala vre zouzou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. re angela exeis pl wraio blog gt omws evgales t chat box s na s milame ??
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E nai re ajela giati.....tora 8a peso se kata8liji kai pao sti gata mou na sou 8imosei...Ante kakia....ti eleos pou eimai !

    ΑπάντησηΔιαγραφή