Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Έκθεση... φερέτρων




Για έκθεση επίπλου, σπιτιού ή ακόμα και σκαφών έχω ακούσει, αλλά για έκθεση φερέτρων πρώτη φορά ακούω!!

Πρόκειται για την Έκθεση Κηδείας της Ασίας, που ξεκίνησε στις 13 Μαίου στο Χονγκ Κονγκ. Όσοι θέλουν να ξέρουν, πριν αποχαιρετίσουν τον μάταιο τούτο κόσμο, αν θα τους βολεύει η «αιώνια κατοικία» τους, μπορούν να σπεύσουν και να δοκιμάσουν κάσες, να συγκρίνουν τεφροδόχους, ταφόπλακες και όλα τα σχετικά.

Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί επίσης να δει ενημερωτικό βίντεο για τα είδη των φερέτρων που διατίθενται, για κάθε βαλάντιο.
Αυτό θα πει να μην αφήνεις τίποτα… στην τύχη!

7 σχόλια:

  1. Καλησπερα Angela! Και αναρωτιομουν πως θα μπορεσω να συγκρινω τα φερετρα που θελω, για να δω ποιο θα μου παει μολις πεθανω... να η λυση!

    (καιρο τωρα εχω υποψιες οτι δεν παμε καλα, αλλα μετα απο αυτο μου εφυγαν... τωρα πια ειμαι σιγουρος :-P)

    Kαλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Shadow,και ναι,να είσαι απολύτως σίγουρος πως δεν πάμε καλά :)
    Καλό Βράδυ και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΙ ΧΙ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό να πεις MOLEMOU... χαχαχα
    Καλησπέρα απο Α8ηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα μου αρέσει αυτή η έκθεση. Κρίμα που δεν έχει και κανένα φέρετρο με μωβ επένδυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pou ksereis mporei na exei,h mporeis na to kaneis paraggelia...
    egw 8elw ena roz me glitter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. GAMATO 8ELO NA PAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
    Ego 8elo ena mauro ME TON SATAN epano MPOUAXAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή